ساخت وبلاگ تایپیست - طراحی وب سایت - کامپیوتر کمک jazebeha.com دانلود فیلم ایرانی نمونه سوال امتحانی موبر سان دپیل لوازم جانبی سامسونگ لوازم جانبی اپل لوازم جانبی هواوی خرید اینترنتی محل تبلیغات شما
خبری


تفاوت بازاریابی شبکه ای و بازاریابی پورسانتی

در بازاریابی شبکه ای در واقع کالا تبلیغ شده و بعد با قیمت واقعی و ثبت شده ی آن به فروش می رسد که در این روش باید کالا با قیمتی که در بازار مشابه آن موجود است به فروش برسد همچنین نباید از بازایاب حق عضویتی دریافت شود و افرادی که خریدار می باشند باید هدفشان خرید و واقعا نیاز باشد نسبت به آن کالا نه دریافت پورسانت و سوددهی شرکت.

تفاوت بازاریابی شبکه ای و بازاریابی پورسانتی

بازاریابی پورسانتی

اما بازاریابی پورسانتی همانطور که از اسمش مشخص است در این روش بازاریابی یک تبلیغ کننده در ازای هدایت افراد به محصول یا خدمات شرکت دیگر پورسانتی دریافت می کند. همچنین در این روش احتیاجی به داشتن سرمایه و حمل محصول نمی باشد در قسمت بالا تعریف کلی این دو روش بیان شد حالا در این قسمت میخواهیم تفاوت های بین بازاریابی شبکه ای و پورسانتی را بررسی کنیم.

  1. یکی از تفاوت ها این است که در بازاریابی شبکه ای که یک مقدار محصول از یک شرکت خریداری می کنیم بعد آن ها رو می فروشیم و درقبال آن پورسانت دریافت می کنیم.
  2. تفاوت این روش با ویزیتور معمولی در این است که شما می توانید در این روش چند نفر به عنوان زیر مجموعه می توان انتخاب کرد که آن ها محصولات را بفروشند که در این روش مبلغی به عنوان پورسانت به شما تعلق می گیرد.
  3. در بازاریابی شبکه ای هر چه تعداد زیرمجموعه زیاد باشد مقدار سود شما بیشتر خواهد بود.
  4. روش شبکه ای به روش دهان به دهان هم معروف است به این صورت که افراد خودشان به یکدیگر محصول را معرفی می کنند.
  5. در بازاریابی پورسانتی توسط خرده فروشان آنلاین مورد استفاده قرار می گیرد در این روش هزینه های بسیار کمتری نسبت به سایر روش ها صرف می شود.
  6. در این روش در مدت زمان کوتاهی به تعداد زیادی مشتری و مخاطب دسترسی پیدا می کنیم.
  7. بازاریابی پورسانتی ریسک پایینی هم دارد یعنی اگر به موفقیت هم نرسیم سرمایه زیادی را از دست ندادیم.
حتما بخوانید چرا باید سایت خود را سئو کنیم؟

بازار یابی شبکه ای قانونی

وارد وبسایت شوید اگر نماد آن سبزرنگ باشد یعنی مجاز به فعالیت می باشد اگر نماد زرد رنگ باشد یعنی فرصتی هست برای ادامه ی فعالیت و رفع مشکل تا یک ماه و اگر رنگ آن قرمز باشد یعنی موقتاً به شش ماه تعلیق شده است.

ادامه مطلب


برچسب ها : اصول بازاریابی ، بازاریابی ، بازاریابی شبکه ای ، بازاریابی پورسانتی ،

گرانترین طراحی لوگوها

گرانترین طراحی: در این مقاله سعی داریم برندهایی که بیشترین هزینه را صرف برند سازی و طراحی لوگوی خود نموده اند را مطرح کنیم.

شهر بلفاست

گرانترین طراحی شهر بلفاست

هزینه کل:280.000 دلار

این لوگو حرف B است که به شکل یک قلب طراحی شده و نام شهر در داخل آن آورده شده است. در سال 2008 شهرستان بلفاست تصمیم به تغییر لوگوی خود نمود و آن را به دست شرکت Wilson creative سپرد و آن ها این لوگو را طراحی کردند و به ازای آن 280.000 دلار دریافت کردند. این لوگو به دلیل اینکه به شکل قلب است پیام آور عشق شده و در واقع سابقه خشونت بار گذشته این شهر را منتفی می کند.

شهر ملبورن

گرانترین طراحی شهر ملبورن

هزینه کل : 625.000 دلار

این لوگو در واقع به منظور حمایت ار استراتژی هویت سازمانی جدید شهر ملبورن در سال 2009 توسط Landor associates طراحی شده است.

المپیک 2012 لندن

گرانترین طراحی لوگوی المپیک 2012 لندن

هزینه کل : 625.000 دلار

این لوگوی المپیک در هم برهم به گفته منتقدین به مبلغ 625 هزار دلار از شرکت طراحش Wolff olins خریداری شده است.

پپسی

گرانترین طراحی لوگوی پپسی

هزینه کل : 1.000.000 دلار

هزینه طراحی لوگوی پپسی حدود 1 میلیون دلار است. این لوگو در سال 2008 تغییر کرد و خیلی ها این تغییر را شکست بزرگ این شرکت تلقی کرده و معتقدند که این گرانترین طراحی لوگوی از لوگوی ارزان کوکا کولا پایین تر است.

ادامه مطلب

برندینگ یا برند سازی چیست؟

برند یا نام تجاری عاملی است که وجه تمایز بین کسب و کار ها را ایجاد می کند. یعنی هر کسب و کاری که قصد دارد وجه تمایزی بین رقبایش داشته باشد باید برند یا نام تجاری تاثیر گذاری داشته باشد. برندینگ یا برند سازی چیست؟ آیا برند سازی فقط داشتن یک لوگوی زیبا است؟ آیا برند سازی یعنی اینکه بیشتر در دید مخاطبانتان باشید است؟ متاسفانه در کشور ما خیلی ها درک درستی از برند و برند سازی ندارند.

در این مقاله قصد دارم در مورد برند و اهمیت برند سازی برای کسب و کار ها صحبت کنم و اینکه چرا کسب و کار شما باید دارای نام تجاری باشد. پس همراه آویناوب باشید.

برندینگ یا برند سازی چیست؟

هر زمانی Ú©Ù‡ نام برند “اپل” را Ù…ÛŒ شنوید Ú†Ù‡ حسی به شما دست Ù…ÛŒ دهد؟ Ú†Ù‡ تصوراتی از نام این برند در ذهنتان تداعی Ù…ÛŒ شود؟ هر وقت اسم این برند را Ù…ÛŒ شنوید مسلما کیفیت بالا، قیمت بالا Ùˆ خاص بودن در ذهن شما نقش Ù…ÛŒ بندد.

واقعا چرا محصولات اپل با اینکه گران قیمت تر از برند های دیگر است طرفدار زیادی دارد؟ جواب این سوال در یک جمله ختم می شود و آن هم برند سازی برای افراد خاص است.

اپل به مخاطبانش گفته است اگر می خواهید خاص باشید و با اطرافیانتان فرق داشته باشید از محصولات ما استفاده کنید. مسلما تلفن همراه های اپل از هر نظر خاص تر از تلفن همراه های دیگر شرکت ها است. از سیستم عاملش گرفته تا برنامه های خاص دیگری که مختص سیستم عامل خودش است.

اپل جایگاه خاصی به محصولات خود افزوده است و از این طریق ارزش آن برای مشتریانش بیشتر شده است. برند سازی یعنی همین! یعنی نیاز مخاطبانتان را به خوبی شناسایی کنید و همیشه خدمات منحصر به فردی به آن ها ارائه کنید.

برند سازی حتما این نیست که در همه جا اسم برند شما باشد. خیلی از برندهای بزرگ بوده اند که با تبلیغات انبوه هم نتوانستند به درستی برند سازی کنند. نمونه اش فروشگاه اینترنتی 5040 با صرف هزینه های گزاف برای تبلیغات سنتی و اینترنتی هیچ وقت نتوانست به گرد پای دیجی کالا برسد.

تا زمانی که نتوانید خدمات مورد نیاز به مخاطبانتان را تامین کنید نمی توانید برندسازی قوی داشته باشید.

ادامه مطلب


برچسب ها : اهمیت برند در کسب و کارها ، برند سازی چیست؟ ، برند یا نام تجاری ، برندسازی در وب ، برندینگ چیست؟ ،

۱۰ شرطی که قبل ازدواج باید در آن با هم تفاهم داشت

تفاهم: در قدیم همه به این فکر می کرده اند که ازدواج مانند یک هندوانه در بسته است که کسی از درونش خبر ندارد و تا زمانی که وارد زندگی نشوی نمی توانی شخصیت طرف مقابل را بشناسی و پی به رازها و شرایط اخلاقی ایشان ببری. اما امروزه با توجه به سطح فرهنگ مردم جامعه مان اینگونه نیست و می بینیم که آمار طلاق هم رو به افزایش می رود. بنابراین تلاش همه ما چه مشاوران خانواده و چه خانواده ها و حتی دختر و پسرها اینست که از روند افزایشی این آمار بکاهند.
در این مقاله تشریفات مجالس البرز سعی دارد نکاتی را ذکر نماید که لازم است قبل از ازدواج به آن توجه شود تا ازدواج دختر و پسرها یک ازدواج عاقلانه باشد.

۱۰ شرطی که قبل ازدواج باید در آن با هم تفاهم داشت

تفاهم زوجین قبل از ازدواج

اعتقادات طرفین

یکی از مواردی که قبل از هر چیزی باید به آن توجه شود اعتقادات طرفین است. وقتی دو نفر در کنار یکدیگر قرار می گیرند و قصد دارند یک عمر با هم زندگی نمایند لازم است که حتماً با هم تفاهم اعتقادی هم داشته باشند. بهتر است که حتماً طرفین قبل از ازدواج به صورت کاملاً واضح در مورد اعتقادات مذهبی خودشان صحبت کنند و در اصول اصلی اعتقادی تا حدود زیادی مثل هم بیاندیشند. اگر غیر این باشد و یکی از طرفین معتقدتر از دیگری باشد اولین جرقه اختلافات در این خانواده خورده شده و باعث می شود که در هر اختلافی پای این تفاوت اعتقادی هم به میان بیاید.

سلامت روانی و جسمانی

دو نفری که قرار است با هم تشکیل خانواده بدهند حتماً باید در مورد مشکلات روحی و جسمانی یکدیگر صحبت کنند. اگر مشکلی طرفین دارند حتماً به یکدیگر کاملاً شفاف بگویند و در مورد آن مشکل یا به توافق می توانند برسند و یا نه. در مورد سلامت روانی هم دو طرف می توانند از پزشکان روانشناس کمک بگیرند. مشاوران قبل از ازدواج با گرفتن تست های لازم می توانند شما را در شناخت طرف مقابل تا حدود خیلی زیادی کمک نمایند و از بروز مشکلات جدی تر در آینده و بعد از تشریفات عروسی جلوگیری کنند. نگفتن هر یک از این موارد بعد از ازدواج آشکار خواهد شد و باعث اختلافات شدید و در نهایت جدایی طرفین می شود.

تناسب فرهنگی

قبل از ازدواجتان سعی در شناخت خانواده های یکدیگر داشته باشید. اگر خانواده ها مشکلی دارد حتماً برای عضو جدیدی که قرار است به شما اضافه شود آن را بیان کنید. شاید خیلی از دختر و پسرها بگویند که ما دیگر قرار نیست با خانواده هایمان زندگی کنیم اما زندگی ما ایرانی ها هنوز هم با خانواده هایمان در آمیخته است و شاید از نظر ظاهری در خانه های مجزا زندگی کنیم ولی ارتباطمان را به طور کامل با خانواده قطع نکرده و با هم رفت و آمد داریم. باید خانواده ها در یک سطح فرهنگی قرار داشته باشند که بعد از ازدواج یکی فکر نکند که خانواده طرف مقابل باعث سرخوردگی او می شوند و همین امر هم در کاهش علاقه طرفین به هم دخیل می گردد. اینکه خانواده ها در صورت برخورد با شرایط و مشکلات یکسان چه عکس العملی از خود بروز می دهند تا حد زیادی باید بهم نزدیک باشد.

ادامه مطلب


برچسب ها : 10 شرط لازم تفاهم قبل از ازدواج ، تشریفات عروسی ، تشریفات مجالس ،

نکات کلیدی برای پرورش زالوی طبی

در قرن اخیر شاهد افزایش چشم گیری در تقاضای خرید زالو و فروش زالو بوده ایم . این افزایش خرید و فروش زالوی طبی به دلیل مصرف سالانه میلیونها زالو جهت مصارف پزشکی ، زهکشی تالاب ها و دریاچه ها , همچنین شخم زدن زمین های کشاورزی با تراکتور به جای اسب (که از میزبان های مورد علاقه زالوها به هنگام خوردن آب در رودخانه ها و ... می باشند ) باعث کاهش جمعیت زالو ها در طبیعت گشته است و نام آنها را در گونه های در معرض خطر قرار داده است . در زمینه مصارف پزشکی میتوان با تولید و تکثیر زالو به صورت صنعتی نیاز های پزشکی را برطرف کرد و از زیان رساندن به طبیعت پیشگیری کرد.

جهت افزایش کیفیت و کمیت پرورش و تولید زالوی طبی نکات کلیدی وجود دارند که به برخی از انها میپردازیم.

محل نگهداری زالوها :

زالوها از آنجایی که هم در آب و هم در خشکی قادر به زندگی هستند و به راحتی به اطراف حرکت می کنند , وجود در، برای ظرف نگهداری آنها ضروری است . از محکم بودن در تانک مطمئن باشید چون زالوها می توانند به راحتی خود را حتی از سوراخ های بسیار ریز عبور دهند.

برای مطمئن شدن از عدم فرار زالوها آکواریوم یا تانک و یا استخر را بیشتر از 75% ظرفیت آن پر نکنید . این درب باید سوراخ سوراخ باشد (جهت تبادلات گازی ) اما این سوراخ ها باید بسیار ریز باشند . زیرا بدن عضلانی زالوها قابلیت ارتجاع فراوانی دارد و قادر به عبور از منافذ ریز می باشد .

تعداد زالو ها در یک محفظه :

در هر محفظه با ظرفیت 2 گالن (7.5 لیتر ) بسته به نوع نگهداری تعداد زالو معین می شود اما در حالت معمول بیش از 50 زالوی بزرگ در یک محفظه نگهداری نکنید . برای طبیعی شدن محیط زندگی آنها می توان مقداری شن , سنگهای کوچک , صدف و گیاه زنده به محیط آب آنها اضافه کرد . گیاهان را به مدت یک ساعت در یک گالن آب که حاوی 2 قاشق سوپخوری نمک است , بخیسانید و چنانچه برای طبیعی کردن محیط از سنگ و ... استفاده می شود آنها را بجوشانید تا استریل شوند .

محیط قابل تهیه برای نگهداری زالو :

برای تهیه 4 لیتر محیط به مواد زیر نیاز است :

NaCl : 1.12 gr ، KCl : 0.36 gr ، 1.84 gr : MgC12 + 6 H2O ، CaCl2: 3.55 gr ، Maleic Acid : 4 ml / 1 M

به مواد بالا 4 لیتر آب اضافه کنید (آب مقطر دیونیزه شده ) و با پتاسیم هیدروکسید یک نرمال تا رسیدن به پی اچ 6.6 تیتر نمائید . زالو می تواند ماهها در یک محیط غذایی خونی , زندگی کند بدون اینکه به چیزی احتیاج داشته باشد .

آب مناسب برای پرورش زالو

نکته بسیار مهمی که باید در پرورش زالو از آن به شدت پرهیز کرد استفاده از آب کلر داراست. بهترین آب برای زندگی زالو آب چشمه یا آب بدون کلر می باشد و آب مقطر خالص هم برای آنها مفید نیست و برای تعادل متابولیکی زالو ها خطرناک است . آب باید سرد و تمیز باشد و به محض کثیف شدن آن را دوباره عوض کنید . هر دفعه آب را به طور کامل تعویض نکنید بلکه ابتدا 25 تا 50 درصد آب را تعویض کنید چون تغییر ناگهانی درجه حرارت و پی اچ و دی اچ آب برای این موجود می تواند خطرناک باشد . استفاده از آب تمیز در محل نگهداری زالوها ضروری است . هرگز از آب شیر، قبل از آزمایشات لازم برای نگهداری زالوها استفاده نکنید و آب آنها را یک روز در میان عوض کنید .

دمای مناسب برای زالو

زالوها به گرما حساسند همچنین زالوها را نباید در یخچال (هوای خیلی سرد ) نگهداری کرد. آنها را باید در مکان های خنک نگهداری کرد و از دمای بالاتر از 20 درجه به غیراز زمان تکثیر دور نگه داشت درجه حرارت مناسب برای نگهداری زالوها بین 15 تا 18 درجه سانتیگراد می باشد . نکته مهم آنکه از تغییر ناگهانی دما به هنگام تعویض ظرف نگهداری انها خودداری کنید.

زالو به نور حساس است

نور مستقیم و یا روشنایی زیاد برای زالوها مفید نیست و نباید در معرض نور مستقیم قرار داده شوند .

تغذیه زالو از چیست

ادامه مطلب


برچسب ها : پرورش زالو ، فروش زالو ، خرید زالو ، خرید و فروش زالو ، محل نگهداری زالوها ، تغذیه زالو ، پرورش زالوی طبی ، زالوی طبی ،

آموزش گام به گام طراحی قالب وردپرس قسمت سوم

آموزش گام به گام طراحی قالب وردپرس : حال با قسمت سوم از آموزش طراحی قالب وردپرس با شما هستیم. در آموزش های گذشته به مباحثی که برای یادگیری این سری از آموزش ها الزامیست اشاره کردیم و همچنین مراحل نصب قالب استاتیک در وردپرس را به شما آموزش دادیم. از این قسمت به بعد به معرفی توابع وردپرس جهت داینامیک کردن قالب استاتیک خواهیم پرداخت.

معرفی تابع ()bloginfo

کار این تابع به این صورت است که دریک سایت وردپرسی، می توان اطلاعات پایه و اولیه سایت را از دیتابیس استخراج کرده و نمایش داد.

حال اطلاعاتی که توسط تابع ()bloginfo می توان استخراج کرد، براساس پارامترهایی است که به این تابع داده می شود.

به عنوان مثال:

زمانی که پارامتر name به آن داده شود، عنوان سایت را نمایش می دهد.

عنوان سایت : 

زمانی که پارامتر description به آن داده می شود، معرفی کوتاه که به عنوان توضیحات سایت می باشد را نمایش می دهد.

  معرفی کوتاه : 

زمانی که url به عنوان پارامتر به این تابع داده می شود، همانطور که انتظار می رود، آدرس سایت را نمایش می دهد.

 آدرس سایت : 

موارد استفاده تابع bloginfo(‘name’)

زمانی که می خواهید یک لینک در صفحه ایجاد کنید، می توانید از این تابع استفاده کنید. همانطور که می دانید برای ایجاد لینک در زبان html از تگ استفاده می شود و داخل ویژگی href، آدرس سایت گذاشته می شود که به جای آن از تابع bloginfo() استفاده می کنیم.

به عنوان مثال : برای لینک دادن به صفحه ی اصلی سایت ، از کد زیر استفاده می شود.

ادامه مطلب


برچسب ها : آموزش قدم به قدم ، وردپرس ، قالب ،

اسرار نهفته لوگو قسمت اول

اسرار نهفته لوگو: زمانی که به یک لوگو می نگریم و تصویری گرافیکی را مشاهده می کنیم صرفاً توجه ما نباید به زیبایی طراحی لوگو باشد. آنچه که علاوه بر زیبایی طراحی لوگو برای ما مهم است هدف و ارزشی است که به هنگام طراحی آن آرم به آن توجه شده است. باید با تماشای لوگو متوجه شویم که آن ترکیبی از چه سمبل ها یا نوشته هایی است و هر کدام چه مفهومی دارند.

اسرار نهفته لوگو قسمت اول

برای شرح موفقی از این بخش در نظر داریم که تعدادی لوگوهای معروف را مورد بررسی قرار دهیم در ادامه به آن ها توجه کنید:

Vaio

اسرار نهفته لوگو Vaio

در نگاه اول که به لوگوی Vaio توجه می کنیم تمام توجه ما به زیبایی این طراحی است اما با کمی دقت بیشتر اسرار نهفته لوگو را میفهمیم که این لوگو متشکل از دو حرف است. حرف اول که نماد آنالوگ و حرف دوم نماد بیناری Binary یا همان 0 و 1 که زبان کامپیوتر می باشد و دیجیتال گویند.

Baskin robbins

اسرار نهفته لوگو Baskin robbins

با نگاه به این لوگو متوجه رنگ صورتی استفاده شده در آن می شویم. کمی که دقت کنیم این رنگ صورتی نشان دهنده اسرار نهفته لوگو است که آن هم عددی می باشد. این عدد 31 در واقع نمایانگر تعداد طعم های این شرکت است.

ادامه مطلب


برچسب ها : آرم ، اسرار نهفته ، اسرار نهفته لوگو قسمت اول ، طراحی لوگو ،

بک لینک های بی کیفیت چه تاثیری روی سایت دارند؟

یکی از پارامترهایی که سئو سایت را مورد بررسی می کند بک لینک های که به سایت داده می شود توسط الگوریتم هایی که وجود دارد بک لینک های موجود در سایت آنالیز می کند و کیفیت آن را تشخیص می دهد و میزان کیفیت اونها را مشخص می کند همچنین سایت هایی که این بک لینک ها را به سمت کاربر هدایت می کنه را شناسایی میکنه و آن ها را جریمه می کنه و از امتیازشون می کاهد.بک لینک ها تایین کننده ی رتبه ی سایت ما در گوگل می باشند که باز هم این بک لینک هم می توانند تاثیر مثبت روی سایت داشته باشند هم تاثیر منفی یعنی در واقع هدف اصلی که ارتقای سایت می باشد را برعکس انجام داده که بک لینک مضر تلقی می شود و باعث پایین بود رتبه ی سایت می شود.

بک لینک های بی کیفیت چه تاثیری روی سایت دارند؟

  1. بک لینک های غیرطبیعی
  2. بک لینک در سایت های ضعیف و کم محتوا
  3. بک لینک هایی که خریداری شده اند
  4. بک لینک هایی در سایت و صفحاتی که با سایت و صفحات ما غیرمرتبط می باشد
  5. لینک دادن توافقی(من به تو لینک می دهم تو هم به لینک بده)
  6. برنامه یا سرویس هایی که به صورت خودکار بک لینک سازی می کنند

در واقع همه ی این ها با ابزاری که گوگل در اختیار وبمسترها قرار داده قابل شناسایی شده است که بک لینک ها را دقیقا شناسایی می کند و آن ها را رتبه بندی کرده که همین رتبه بندی سایت در گوگل را مشخص می کنددر واقع برای بک لینک هایی که در سایت ها قرار می دهیم احتیاج به یک کارشناس یا متخصص هایی هستیم که این بک لینک ها رو ایجاد کند زیرا در صورتی که تخصص نداشته باشند بک لینک به طور غیرعادی استفاده شود باعث آسیب رسیدن به سئو سایت می شود.

بک لینک های خوب و بد

بک لینک هایی که توسط مدیر وب سایت یا نوسینده اون سایت تولید می شود و مرتبط با موضوع و محتوای سایت هستند بک لینک های مفید تلقی می شوند علاوه بر این بک لینک هایی که به سایت شما داده می شوند نباید سایت های اسپم باشند همچنین سایت هایی ک تعداد لینک هایی خروجی آن ها زیاد است نباید به سایت شما لینک دهد.

حتما بخوانید همه چیز در رابطه با فایل robot.txt

بک لینک های تبلیغاتی

این نوع بک لینک ها یا همان بک لینک های متنی که در سایت های ایرانی جا افتاده است از جمله اشتباهات رایجی است که گسترده شده در واقع در این روش بک لینک خریداری می شود اما این روش خریدن بک لینک توسط گوگل قابل قبول نیست و این روش را رد کرده درسته زیاد بودن بک لینک تاثیر خوبی برای سایت دارد اما این تاثیر واقعا زمانی کاربردی است و روی رتبه سایت در گوگل تاثیر دارد که بک لینک های با کیفیت و خوبی باشد.

چرا نبایست بک لینک خریداری شود؟

تا مدتی پیش خریدن بک لینک کار طبیعی بود و همه ی سایت ها از این روش استفاده می کردند و برای تبلیغات سایت خود این روش در پیش گرفته بودند در صورتی که گوگل خرید و فروش بک لینک را ممنوع اعلام کرده بود بعد از مدتی تمامی سایت هایی که بک لینک های خود را خریداری کرده بودن توسط پاندا گوگل شناسایی شده و ایمیل هایی برای حذف آن ها به صاحبان سایت ارسال شد بنابراین با به روی کار آمدن الگوریتم پاندا بیشتر سایت هایی که بک لینک خرید فروش کردند شروع به پانالایز شدن توسط گوگل شدند و عده ی زیادی سرمایه خود را از دست دادند.

هنوز هم امکان خریداری بک لینک وجود دارد؟

در مورد خریداری بک لینک ها کسی جلوی شما رو نگرفته اما خریداری این بک لینک ها بی تاثیر بوده و گوگل برای آن ارزشی قائل نمی شود حتی باعث پایین آمدن رتبه سایت در گوگل می شود.

حتما بخوانید انتظارات مشتریان از فروشگاه اینترنتی

با خریداری بک لینک چه اتفاقی می افتد؟

شاید رتبه ی سئو سایت برای مدت زمان کوتاهی افزایش پیدا کند اما بعد از مدت زمانی کوتاه دوباره افت پیدا می کنید و از دید موتورهای جستجوگر به صورت اسپمر دیده می شوند.

چرا برخی شرکت ها ی بهینه ساز سایت می گویند بک لینک بخریم؟

هیچ فردی از به دست آوردن پول اضافی بدش نمیاد بیشتر این شرکت ها دارای سایت هایی با رتبه هایی بالا می باشند و از شما پول دریافت می کنند و سایت شما را در سایت خودشان تبلیغ می کنند روش بهار این است که به جای خریده این بک لینک ها با راه های دریافت بک لینک های رایگان آشنا شویم.

به چه روش تاثیر منفی خرید بک لینک را به حداقل برسانیم؟


برچسب ها : سئو ، سئو سایت ، بهینه سازی سایت ، آموزش سئو سایت ،

خواص عجيب زالو در درمان بيماريهاي صعب العلاج

خواص عجيب زالودرماني به قلم استاد آل اسحاق در اين مقاله به صورت مختصر با خواص زالو آشنا مي شويد با توجه به اهميت زالودرماني در طب قديم و جديد بر آن شديم تا اين نوشته استاد آل اسحاق را هم براي شما عزيزان عرضه كنيم. اميد ما بهره برداري هر چه بهتر از اين مطالب است.
زالو و خواص عجيب آن

زالو به عربي « عَلَق » Ùˆ از نرم‌تنان آبزي است كه در شاليزارها Ùˆ مرداب زندگي مي‌كند. جانورشناسان تا كنون Û¶ÛµÛ° نوع زالو را شناسايي كرده‌اند كه برخي از انواع زالو بسيار سمي Ùˆ خطرناك هستند Ùˆ بعضي از انواع زالوها مفيد Ùˆ آثار درماني ارزنده‌اي دارند كه ما در اين مقاله به آنها اشاره مي‌كنيم.

خاصيت درماني زالو در بزاق دهان او است كه ماده ضد انعقاد خون به نام هيرودين است Ùˆ موجب رقيق شدن خون Ùˆ باز شدن گرفتگي رگها Ùˆ در نتيجه افزايش خون‌رساني به مغز Ùˆ بدن مي‌شود. به عقيده بعضي كارشناسان Û±Û°Û° نوع ماده ويژه با اثرات درماني گوناگون توسط زالو در خون ترشح مي‌شود Ùˆ مورد توجه پزشكان Ùˆ جراحان قرار گرفته است Ùˆ در اروپا Ùˆ آمريكا در موارد گرفتگي رگهاي قلب، گرافتهاي پوستي Ùˆ زيبايي پوست Ùˆ جراحي قلب Ùˆ پيوند اعضا Ùˆ تقويت سيستم دفاعي بدن از آن استفاده مي‌شود. مجمع پژوهشگران طب گياهي بوعلي سينا با آزمايش‌هاي مكرر آثار زالودرماني را تجربه كرده است.در قانون بوعلي سينا فصلي درباره زالودرماني Ùˆ علايم زالوهاي سمي Ùˆ زالوهاي مفيد آمده است. كشورهايي نظير روسيه Ùˆ انگلستان Ùˆ آلمان از توليد Ùˆ صادرات زالو درآمد هنگفت ارزي بدست مي‌آورند. زالو از Û²ÛµÛ°Û° سال قبل در هند، يونان، روم، ايران Ùˆ سپس در اروپا مورد استفاده پزشكي قرار گرفته است Ùˆ در كشور روسيه بيماريهاي مختلف (سردرد Ùˆ امراض قلبي Ùˆ پوستي Ùˆ ضعف قواي جنسي) با زالودرماني معالجه مي‌شود. در مسكو Ùˆ اكراين كرم‌هاي آرايشي براي رفع چين Ùˆ چروك صورت توليد شده كه ماده مؤثر آن از بزاق دهان زالو گرفته شده است. پروفسور مي ير، آلتون، اوخنر Ùˆ هورنر معتقدند هرگونه كانون عفوني بدن را بوسيله زالودرماني مي‌توان ريشه‌كن كرد. هر زالو Ûµ تا Û±Ûµ ميلي ليتر خون مي‌مكد (Û±Û° برابر حجم بدن خود) در مدت Û±Ûµ تا Û¶Û° دقيقه، پس از جدا شدن زالو خون‌ريزي Û² تا Û±Û° ساعت طول مي‌كشد.

با انداختن دو عدد زالو پشت گوشها مي توان امراض صعب العلاج مغز (CXS) پاركينسون، رعشه، (MS) Ùˆ (VA) گرفتگي عروق مغز، آلزايمر Ùˆ صرع را معالجه كرد. با زالودرماني مي‌توان زخم معده، كوليت روده، پرستات، امراض ريوي، التهابات كبد، كيسه صفرا Ùˆ بواسير را معالجه كرد. با زالودرماني مي‌توان ناباروري مردان (ضعف اسپرم- واريكوسل)ØŒ كاهش ميل جنسي Ùˆ ترك اعتياد مواد مخدر را معالجه كرد. بوعلي سينا در قانون مي‌فرمايد: « از زالوهايي كه كركهاي ريز Ùˆ نرم دارند يا لاجوردي هستند يا يك خط قرمز در سراسر كمرشان هست پرهيز كنيد زيرا دچار بيهوشي، خون‌ريزي، تب، سستي Ùˆ قرحه‌هاي بدخيم خواهيد شد. از زالوهايي كه در آبهاي خزه‌دار كه محل زيست قورباغه‌ها است استفاده كنيد. از زالوهايي كه در آبهاي Ú¯Ù„‌آلود سياه هستند استفاده نكنيد.

زالودرماني بهتر از حجامت خون فاسد را از عمق بدن بيرون مي‌كشد. اول محل زالو را با آب گرم پاك كنيد ( از صابونهاي عطري استفاده نكنيد). جايي را كه مي‌خواهيد زالو بيندازيد اول با دست مالش بدهيد تا سرخ شود. اگر جاي زالو را با Ú¯Ù„ سرشوي يا خون بمالند زالو بهتر مي‌گيرد. بهتر آن است كه پس از جدا شدن زالو محل گزش او را حجامت بدهند. اگر پس از جدا شدن زالو خون بند نيامد پودر مازوج سوخته، نوره يا خاكستر يا پودر نرم زردچوبه استعمال شود.»

ادامه مطلب


برچسب ها : زالو ، زالو درمانی ، خون ، زالوی طبی ،

11 نکته مهم و ویژه در طراحی لوگوی ساده

لوگوی ساده: طراحی لوگو کار ساده ای نیست زیرا باید در هنگام طراحی به نکات مهمی توجه داشته باشید. توجه به این نکات مهم در طراحی یک لوگو، اساس کار برای ایجاد یک لوگوی مناسب و موفق در کسب و کارتان می باشد. تیم مائده دیزاین با معرفی این نکات مهم شما را در طراحی یک لوگوی ساده ایده آل کمک می کند.

11 نکته مهم و ویژه در طراحی لوگوی ساده

طراحی ساده لوگو

لوگویی که دارای پیچیدگی و جزئیات زیاد باشد هم سخت طراحی می شود و زمانبر است و هم اینکه دیرتر به خاطر سپرده می شود. یکی از ویژگی های مهم برای انتخاب یک لوگو برای کسب و کار مان اینست که به راحتی در ذهن بماند. چرا باید زمان خود را با طراحی یک لوگوی پیچیده که زمان بر و دیر گیر است هدر دهیم در حالیکه می دانیم لوگوی ساده جذاب تر است؟! اتفاقاً طراحی لوگوی ساده به مراتب سخت تر هم است؛ زیرا هم باید ساده باشد و هم جذاب. طراحی خوب است که بتواند با توجه به ایده های خوب ذهنش و با در نظر گرفتن ویژگی های آن کسب و کار و هدفش یک لوگوی ساده طراحی کند.

سایز یا اندازه لوگو

یک لوگو باید در هر سایزی طراحی شود زیرا برای موارد مختلفی کاربرد دارد. مواردی نظیر سربرگ شرکت یا سازمان، وب سایت و آگهی های تبلیغاتی و حتی شبکه های اجتماعی. در نظر داشته باشید که اگر لوگوی شما پیچیده و دارای جزئیات زیادی باشد، طراحی آن در سایز کوچک سخت شده و گاهی غیر قابل طراحی، اینجا مزیت ساده بودن لوگو مجدداً نیز یاد آوری می شود. تمام سعی خود را نمایید که لوگوی ساده در تمامی سایزها ارائه دهید زیرا برای یک مشترری با تجربه دارای اهمیت است.

لوگوی ساده، سایز لوگو

نسبت ابعاد در طراحی لوگو

لوگوهایی که اندازه های غیر معمولی دارند مثلا کوتاه و پهن اند یا باریک و بلند، ذهن مشتریان این لوگو ها را گیج کننده تفسیر می کند. بنابراین توجه به تعادل بین طول و عرض در طراحی لوگو گام مهمی است. در طراحی یک لوگوی مطلوب حتماً نباید قرینه سازی صورت بگیرد، رعایت تعادل بین ابعاد طرح خود باعث بالا بردن جذابیت یک لوگو می شود. لوگوهایی که به شکل مربع هستند هم به اندازه لوگوهایی که دایره شکل اند تأثیر گذار خواهند بود.

توجه به ماهیت کمپانی در طراحی

هر کمپانیی دارای ارزش هایی برای خود است که همیشه دوست دارد این ارزش ها را در تاریخچه خود برجسته کند و زنده نگه دارد. زمانی که دارید لوگوی کمپانی را طراحی می کنید توجه به این ارزش ها بسیار مهم و حتی جهت دهنده به مسیر طراحی شما خواهد بود. هر لوگویی با ارزش های مختص به خود مناسب کمپانی خود می باشد و برای صنف دیگر غیرقابل درک و نامطلوب جلوه می کند. به عنوان مثال لوگوهایی که برای مدرسه طرح زده می شوند مناسب مغازه بستنی فروشی یا فرش فروشی نمی باشند.

لوگوی ساده، ماهیت کمپانی را برای طراحی لوگو باید در نظر داشت

ادامه مطلب


برچسب ها : طراح لوگو ، طراحی لوگو ، لوگو ، لوگوی ساده ، ویژگی طراحی لوگوی ساده ،

صفحات