ساخت وبلاگ تایپیست - طراحی وب سایت - کامپیوتر کمک jazebeha.com دانلود فیلم ایرانی نمونه سوال امتحانی موبر سان دپیل لوازم جانبی سامسونگ لوازم جانبی اپل لوازم جانبی هواوی خرید اینترنتی محل تبلیغات شما
خبری

خبری

کارایی ژنراتور دیزلی در مقابل موتور برق بنزینی

آیا می خواهید زمانی که برق قدرت شبکه پاسخ گویتان نیست برق را در محل کار خود نگه دارید؟ به جای نصب یک سیستم پشتیبان دائمی با هزینه، شما ممکن است ترجیح می دهید بین دو نوع ژنراتوردیزلی یا موتور برق بنزینی را انتخاب کنید.

خرید یک ژنراتور دیزلی قابل حمل یا موتور برق بنزینی بسیار آسان است. باید چند فاکتور را در نظر بگیرید. این که برای چه مدت زمان و برای چه تجهیزاتی میخواهید ژنراتور دیزلی یا موتور برق بنزینی تهیه کنید می تواند روی میزان بودجه شما تاثیر داشته باشد.

مقایسه ژنراتور دیزلی در مقابل موتوربرق بنزینی:

یکی از مزیت های ژنراتورهای دیزلی قابل حمل بهره وری سوخت آنهاست.ژنراتورهای دیزلی از سوخت کمتر از همتایان خود استفاده می کنند. دلیل این امر این است که در یک ژنراتور دیزل فشرده سازی سوخت را احیا می کند. سوخت و هوا به طور جداگانه وارد موتور می شوند. هوای فشرده شده ، به موتور اجازه می دهد تا با استفاده از سوخت کمتر کارآمد تر انجام شود.

در مقابل، موتوربرق بنزینی قبل و بعد از فشرده سازی سوخت و هوا را با یک کربوراتور مخلوط می کنند و باعث کاهش کارایی سوخت می شوند.

از آنجایی که ژنراتورهای دیزلی قابل حمل، سوخت بیشتری دارند و آن ها با سوخت مشابهی کار خواهند کرد. در نتیجه آنها هزینه کمتری برای کار و تأمین انرژی بدون وقفه به خانه یا تسهیلات شما خواهند پرداخت.

سر و صدا و گرمای ژنراتور دیزلی در مقابل موتو برق بنزینی:

مدل های قدیمی تر از ژنراتورهای دیزلی قابل حمل بسیار پر سر و صدا بودند و آنها را برای استفاده در محله های با چگالی بالا نامناسب می دانستند. با این حال، مدل های معاصر بی سر و صدا و به تعمیر و نگهداری کمتر از موتور برق بنزینی نیاز دارند، زیرا هیچ کربوهیدرات یا شمع های جرقه ای وجود ندارد.

یک ژنراتور دیزلی 1800 دور در دقیقه با آب خنک برای مدت 12000 تا 30000 ساعت، قبل از اینکه نیاز به تعمیر و نگهداری جدیی باشد، کار خواهد کرد. در مقایسه، موتور برق بنزینی مشابه پس از 6000 تا 10 هزار ساعت عملیات نیاز به تعمیر و نگهداری دارند. ژنراتورها با هوا یا مایع سرد می شوند. این که آیا ژنراتور قابل حمل دیزلی یا بنزینی است، میزان مایع خنک کننده متفاوت است و روی قیمت تاثیر می گذارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با مجموعه آریان صنعت تماس بگیرید.


برچسب ها : موتور برق , موتور برق بنزینی , دیزل ژنراتور , ژنراتور دیزلی , کارایی موتور برق , موتو برق ارزان ,
+ نوشته شده در سه شنبه 4 ارديبهشت 1397ساعت 10:55 توسط bamana | | تعداد بازدید : 27

روش هاي رايگان افزايش ممبر و عضو واقعي كانال تلگرام

ايجاد يك كانال در تلگرام كار بسيار ساده اي است و پر كردن محتواي كانال هم كار سختي نيست و هركسي از عهدۀ آن برميايد. كار دشوار از اينجا شروع ميشود كه چگونه اعضا يا ممبر كانالهاي خود را افزايش دهيم؟ حتما ميدانيد وقتي شما كانال خود را ايجاد ميكنيد و هيچ عضوي ندارد تلگرام به شما اجازه ميدهد كه 200 نفر اولِ كانالتان را با شماره هايي كه درگوشي داريد اضافه كنيد.

روش هاي افزايش ممبر و عضو واقعي و ايراني كانال تلگرام راهكارهاي ساده اي دارد كه بسياري از آنها نيز رايگان هستند. بايد اعتراف كرد كه پس از ايجاد يك كانال تلگرام نخستين و مهمترين دغدغه ي مديران كانالها افزايش تعداد اعضا و ممبرهاي واقعي كانالشان است. نياز به گفتن نيست كه اساساً هرچقدر تعداد اعضاي يك كانال تلگرام بالاتر باشد نشانگر اعتبار و موفقيت آن كانال و استقبال بيشتر كاربرانش است. بعنوان مثال يك كانال باهدف تجاري ، مثلاً فروش محصولات را درنظر بگيريد. هرقدركه تعداد اعضاي اين كانال بيشتر باشد قطعاً كار فروش و بازاريابي براي مدير اين كانال ساده تر و با انژي كمتر صورت ميگيرد و يقيناً فروش آن بيشتر است. پس ميتوان نتيجه گرفت كه براي كانالهاي تلگرامي هم مانند ديگر رسانه ها ، تعداد اعضا بسيار مهم است و حرف اول را ميزند.ضمناً گاهي هم به دلايل مختلف ممكن است كاهش اعضا يا ريزش براي كانالها اتفاق بيفتد كه البته براي مديران با تجربه كاملاً قابل پيشگيري است. پس علاوه بر جذب عضو براي كانالها ، حفظ و نگهداشتن اعضا ، و درواقع ايجاد وفاداري ممبرها هم چالش مهمي است كه بايد مورد توجه قرار گيرد و اينكار هزينه ، انرژي وزمان زيادي از مدير كانال را صرف ميكند. در اين مقاله تلاش ما براين است كه مهمترين و عمومي ترين روش هاي افزايش اعضا و ممبر را براي شما بازگو كنيم.

افزايش اعضاي كانال تلگرام

چگونه ميتوان ممبر وعضو كانال تلگرام را بطور رايگان افزايش داد؟

لازم به ذكر است كه افزايش اعضاي كانال تلگرام با روشهاي غيرمعمول نظير رباتها و نرم افزارهايي كه در اين روزها در اينترنت بسيار فراوان هستند نه تنها موثر نيست بلكه دراكثرموارد باعث هدررفتن انرژي ، وقت و پول شما ميشود. ميدانيد كه مالك و سازنده كانال به عنوان مدير اصلي ميتواند در ابتداي ساخت كانال تا ۲۰۰ نفر از مخاطبين دوجانبه يا Mutual Contacts (يعني مخاطبيني كه شما شماره آنها را داريد وآنها نيز شماره شما را دارند) خود را به كانال اضافه كند. اين عمل براي استارت كار و شروع فعاليت كانال بعنوان يك محرك مناسب از طرف تلگرام به سازنده كانال داده شده است تا كار رشد كانال سرعت بيشتري پيدا بكند. اما مشكل بزرگ اين روش اين هست كه عضويت افراد بدون اطلاع و جلب رضايت آنها صورت ميگيرد و ممكن است باعث ناراحتي و ترك كانال توسط آنها شود.
اين نكته موقعي اهميت پيدا ميكند كه بدانيد يك مدير كانال درافزودن تعداد مخاطب به اين روش محدوديت دارد و بيشتر از200 عضو را نميتواند با استفاده از شماره تلفن مخاطبين خود عضو كند بشرطي كه مخاطب شماره شما را درگوشي خود ثبت كرده باشد درغيراينصورت با اخطار: Sorry, you can only send mesغير مجاز مي باشدes to mutual contacts at the moment مواجه ميشويد.
براي اينكار ابتدا وارد كانالي كه ساخته ايد شويد. سپس بالاي صفحه برروي عنوان يا همان لوگو ، تصوير يا نام كانال ثبت شده در تلگرام كليك كنيد. هنگاميكه پنجره تنظيمات باز شد برروي گزينه Members كليك كنيد. دراين صفحه با كليك كردن لينك Add Members ميتوانيد تا ۲۰۰ نفر را بصورت مستقيم وارد كانال كنيد. بعد از ۲۰۰ نفر بايد لينك دعوت ارسال كنيد. همانطوركه مشاهده ميكنيد مخاطب موردنظر به كانال اضافه شد.

ايجاد محتواي مناسب ، مفيد و جديد براي افزايش تعداد اعضاي كانال تلگرام

نخستين چيزي را كه قبل از ايجاد كانال بايد براي خودتان روشن كنيد جواب به اين سئوال است: «Ù‡Ø¯Ù من از ايجاد كانال تلگرامي چيست؟» وقتي هدف خودرا از ساختن كانال مشخص كرديد بطورخودكار موضوع كانال هم مشخص ميشود كه بايد آنرا در قسمت تنظيمات يا setting كانال دربخش info بطوردقيق Ùˆ خلاصه تعيين كنيد. اما بخاطر داشته باشيد هرگز نبايد موضوع Ùˆ لينك كانال را تغييردهيد. نياز به يادآوري است كه مطالبي كه در كانالتان منتشر ميكنيد بايد موضوع Ùˆ نام كانال Ùˆ مطالبي كه قبلا نشر شده انطباق Ùˆ سازگاري داشته باشد. مثلا در كانالي با موضوع سرگرمي Ùˆ جوك انتشار مباحث Ùˆ محتواي علمي چندان جايز بنظر نميرسد. چراكه ميتواند باعث ايجاد سردرگمي يا نارضايتي براي بسياري از اعضا شود Ùˆ اين امر درنهايت موجب ميشود كه آنان كانال شما را ترك كنند. بياد داشته باشيد كه حتماً درهنگام انتشار عكس يا مطلبي دركانال، لينك كانال را در زير مطلب يا عكس قراردهيد تا اگر مطالب Ùˆ محتواي كانال توسط اعضا Forward شد لينك كانال هم همراهش باشد. درصورتيكه در گروههايي عضو هستيد Ùˆ محتواي كانالتان ارزشمند هست مطالب كانال خودرا با لينكِ join در گروهها منتشر (Forward) كنيد تا درصورت مطلوبيت، توسط اعضاء گروه ها دست به دست در ساير گروه ها Forward شود. اين عمل يكي از موثرترين ودر عين حال ساده ترين روشهاي جذب عضو مي باشد.

حفظ و ايجاد جذابيت در كانال براي نگه داشتن اعضاي كانال تلگرام

بديهي است كه براي اينكه اعضايتان انگيزۀ لازم براي مراجعه به كانال را داشته باشند و بطورمنظم به كانال شما سربزنند شما بايد محتواي جذاب و مفيد در كانال ايجاد كنيد. اينكار هم مستلزم مصرف انرژي و زمان زيادي براي شما بعنوان مدير كانال هست و باعث ميشود وقتي عضو جديدي به كانال اضافه شد بجاي ترك كانال را ترك كند، لينك join را انتخاب كند و مشتاق به نگهداشتن و ماندن در كانال شما شود. از ارسال مطالب تكراري ويا بي محتوا در كانال خودداري كنيد چراكه باعث كاهش جذابيت كانال و درنهايت ريزش اعضايتان ميشود. براي ايجاد جذابيت از عكس-نوشته و انيمشن گيفها و ويديوهاي كم حجم كمك بگيريد و هميشه با استفاده از نرم افزارهاي گرافيكي حجم آنها را تا جاي ممكن كم كنيد تا مخاطبين و اعضاي كانالِ شما سريعتر بتوانند محتوايتان را ببينند و اينترنت كمتري مصرف كنند.
علاوه برآنچه گفته شد سعي كنيد از گذاشتن پست هاي طولاني خودداري كنيد. چرا كه مخاطب شما غالباً از طريق موبايل كه صفحۀ كوچكي دارد اقدام به بازديد از كانال شما ميكند. معمولاً كاربرانِ موبايل در اوقاتي كه معطل هستند مانند جابجايي در مترو و انواع و اقسام صف ها اقدام به بازديد از كانال ها ميكنند. پس اگر حجم متن شما بيشتر از دو يا سه پاراگراف باشد مخاطبين شما خيلي سريع براحتي ازخير خواندن آن ميگذرند. پس اين نكته را بايد بشدت رعايت كنيد و هر پست متني نبايد از 50 الي 60 كلمه بيشتر باشد.
همانطوركه اشاره شد از تصاوير و عكسهاي جذاب و مربوط به محتوا تا آنجاكه امكان دارد استفاده كنيد. گاهي اوقات يك مفهوم را ميتوان براحتي با يك عكس كوچك بيان كرد. درحاليكه همان كار راشايد با 100 كلمه هم نتوان رساند. علاوه براين مخاطبان شبكه هاي اجتماعي و تلگرام علاقۀ ويژه اي به تصوير دارند و كلاً به پست هايي كه عكس داشته باشند، علاقۀ بيشتري دارند
اگر ادمين كانالِ آموزشي هستيد كه نميتوان با نمايش محتواي كانالتان توسط عكس بخوبي حق مطلب را ادا كرد سعي كنيد كه فيلم آموزشي مناسب تهيه كنيد و زيرنويس براي فيلم بگذاريد. علاوه براين دقت كنيد كه كاربران نبايد با مشكل عدم نمايش يا لود شدن فيلمهايتان مواجه شوند. اين اتفاق باعث دلسردي اعضا و در نهايت ترك كانالتان ميشود.

تبادل لينك با كانال هاي پرمخاطب براي فزايش ممبر كانال تلگرام

اصولاً دو نوع روش تبليغ كانال وجود دارد: تبليغ تبادلي يا متقابل و تبليغ پولي. تبليغ تبادلي يعني اينكه شما بخواهيد از مدير كانالي تا لينك كانال شمارا در كانال خودش قراردهد و متقابلاً شماهم لينك آن كانال را در كانالتان قراردهيد. اينكار را معمولاً كانالهايي انجام ميدهند كه تعداد اعضاي يكسان دارند. ولي در تبليغات پولي مديران كانالهاي ديگر از شما مبلغي ميگيرند تا لينك كانال شما را در كانالشان قراردهند. اينكار را معمولاً كانالهايي انجام ميدهند كه تعداد اعضاي چندصدهزارتايي دارند. بايد گفت اگر استفاده از تبادل لينك ، بيجا باشد و از حدي بگذرد باعث افت كيفيت كانال ميشود كه درنهايت اعضاي كانال ريزش كرده و آنرا ترك ميكنند. پس بيش از يكبار در روز تبادل لينك نكنيد و حتماً كانالهايي را براي اينكار انتخاب كنيد كه باموضوع كانالِ شما مربوط باشند.

افزايش اعضاي كانال تلگرام

يك راه ساده براي افزايش تعداد ممبرهاي كانال تلگرام

يكي از ساده ترين راه هاي افزايش و بالابردن اعضاء كانال تلگرام، تبليغ رايگان در سوپرگروههاي تلگرام است. براي اينكار بايد يك لوگو يا بنر تاثيرگذار و جذاب طراحي كنيد و آدرس كانال خود در پايين مطلب و يا بنر (لينكjoin) قرار دهيد. اين روش تبليغات هميشه موثر بوده و بازده خوبي دارد. متاسفانه بسياري از كانالهايي كه داراي اعضا چند ده هزار نفري هستند، از تعداد زيادي ممبر فيك استفاده كرده اند. ممبر فيك (تقلبي) هيچ ارزشي نداشته و تنها براي بيشتر نشان دادن تعداد ممبرهاي يك كانال و از جانب آماتورها بكار ميرود. البته افراد حرفه اي با يك نگاه به كانال، ميتوانند حدوداً تعداد اعضاي فيك يك كانال را تخمين بزنند. هميشه رابطه مستقيمي ميان تعداد بازديدهاي مطالب و تعداد ممبرِ واقعي آن كانال برقرار است. چراكه فيك ممبر هيچگونه فعاليتي ندارد و نميتواند برروي بازديد پست ها اثري بگذارد. پس با مقايسه تعداد بازديد مطالب اين كانال با تعداد اعضاي آن ميتوانيد بصورت آزمايشي يك ساعت از آنها تبليغ خريداري كنيد و درصورتي كه بازدهي مناسب داشت ميتوانيد ساعات بيشتري را از آن كانال تبليغات خريداري نماييد.
تذكر: اكيدا توصيه ميشود كه تحت هيچ شرايطي سراغ خريد ممبر فيك نرويد! قطعاً با اينكار ، هرشخصي با ورود به كانال شما و ديدن ميزان بازديد مطالب كانال شما و مقايسۀ آن با تعداد اعضاي كانال متوجه ممبرهاي فيك شما خواهد شد با اينكار امكان تجارت آنلاين و كسب درآمد از فروش تبليغات را ازدست خواهيد داد.

تبليغ كانال تلگرام در ساير رسانه ها و شبكه هاي اجتماعي و سايت ها

گاهي بديهي ترين و دم دستي ترين كارها را از فرط سادگي و سهولتشان فراموش ميكنيم. ميتوانيد سايتهايي را كه ليست كانالهاي تلگرام را به اشتراك ميگذارند با يك جستجوي ساده پيداكنيد و لينك كانال خود را درآنها قراردهيد. اين سايت ها كم نيستند و اينكار تاثير بسزايي در معرفي كانال تلگرامي شما به ديگران دارد. اگر خدمات خاصي داريد ميتوانيد با پيشنهاد تخفيف ، اشتراك و... در عوض قراردادن و معرفي لينك شما به كاربران، رسانه موردنظر را بخوبي براي همراهي و همكاري تحريك كنيد. . اينكار براي شما تقريباًهزينه اي نخواهد داشت اما نتيجه آن افزايش ممبر كانالِ شما با حداقلِ هزينۀ ممكن است.
بياد داشته باشيد كه اگر از ساير شبكه هاي اجتماعي استفاده ميكنيد حتماً لينك كانال خود را در ساير كانالهايتان نظير اينستاگرام، گوگل پلاس، فيسبوك، لاين و حتي وبلاگ و وبسايتتان (اگرداريد) بگذاريد.
پس يكي از روش هاي موثر درافزايش ممبر تلگرام، انتشار اطلاعات و نشاني URL كانال در وبلگ ها و وبسايت هاي اينترنتي است. براي اينكار ميتوانيد با جستجو در گوگل و پيداكردن وبسايتهايي كه ليست كانالهاي تلگرام را به اشتراك اطلاعات كانال خودرا به اشتراك بگذاريد ويا درسايت هايي كه امكان ارسال نظر ياComment گذاري را ميدهند با نظردهي كانالتان را هم معرفي كنيد.

افزايش اعضاي كانال تلگرام با كارگروهي براي انتشار محتواي بيشتر و مفيدتر

شما ميتوانيد تا چهار ادمين يا مدير براي هر كانال تلگرم داشته باشيد. پس از اين امكان استفاده كنيد و دوستان مورد اعتماد و كساني كه ميشناسيد دعوت به همكاري كنيد. درصورتي كه آنها نيز تمايل داشته باشند ميتوانيد به عنوان مديد آنها را به كانال اضافه كنيد تا مستقلا در توليد محتوا و انتشار آن به شما كمك كنند. با استفاده از ديگران قطعاً كيفيت مطالب كانال تلگرامِ شما بيشتر خواهد شد و درنتيجه احتمال انتشار مطالب شما در گروه هاي ديگر بالا رفته و در نهايت اعضا بيشتري جذب كانال ميشوند. البته نبايد با انتشار بيش از حد مطالب باعث اذيت و آزار اعضا شويد. سعي كنيد بطور منظم و بصورت زمانبندي شده مطالب را انتشار دهيد. حتيالمكان ازدساعت 11 شب تا ۹ صبح چيزي منتشر نكنيد تا باعث مزاحمت و ترك اعضاي كانال تلگرامتان شود. ميتوانيد از تكنيك ارسال مطلب خاموش در كانال تلگرام براي اينكار استفاده كنيد.

چند نكته مهم در ارتباط با افزايش اعضاي كانل تلگرام

ايجاد كانال هاي عمومي: در هنگام ايجاد كانال ، حتما نوع كانال خود را عمومي انتخاب كنيد زيرا كانال هاي عمومي در نتايج جستجوي كاربران نمايش داده ميشوند.

انتخاب لينك كوتاه و نام مناسب: نام مناسب و همچنين لينك كانال خود را كوتاه و مختصر انتخاب كنيد تا كاربران بتوانند آنرا به حافظه بسپارند.

استفاده از افزونه هاي سيستم هاي مديريت محتوا براي اشتراك اتوماتيك مطالب در كانال تلگرام: مثلاً Telegram for WP يكي از افزونه هاي سيستم مديريت محتواي وردپرس است كه از طريق آن ميتوانيد سايت وردپرسي خود را به كانال تلگرامتان وصل كنيد. از طريق اين افزونه ميتوان اطلاعاتي را از سايت خود وارد كانال تلگرام كنيد. اطلاعاتي مثل: ثبت نام كاربر، بازيابي رمز توسط كاربر، ثبت شدن كامنتي جديد Ùˆ …امكان ارسال نوشته ها در كانال تلگرام نيز وجود دارد. حتي اگر كسي از طريق فرم تماس براي شما ايميلي ارسال كند شما برروي تلفن همراه خود، در برنامۀ تلگرام ميتوانيد آنرا مشاهده كنيد.

ايجاد مسابقات ، تخفيف هاي مناسبت دار يا ويژه و بخش درخواستيها براي اعضاي كانال: هرچند وقت يكبار نظرسنجي يا مسابقه و امكانات جالبِ ديگر نظير اينها را كانال خود بگذاريد. يكي از مشهورترين مسابقات كانالي مسابقۀ عكس بچه بود كه چندوقت پيش سروصداي زيادي هم راه انداخت! شما با ارسال عكس فرزند خود ميتوانستيد در مسابقه شركت كنيد و اگر تعداد بازديد از عكس شما بيشتر از سايرين باشد شما برنده اين مسابقه خواهيد بود. يا مثلاً مسابقه اي كه براي صنايع مختلف برگزار ميشود و اشخاص ميتوانند با ارسال عكس يكي از كارهاي خود در مسابقه شركت كنند. اگر شما مدير يك كانال فروش هستيد ميتوانيد هرچندوقت يكبار براي جذب خريداران تخفيف هاي ويژه بگذاريد. يا اگر مثلاً كانال موزيك داريد ميتوانيد با استفاده از ربات هاي تلگرام، يك بخش درخواستي نيز درنظر بگيريد.

همچنين ميتوانيد براي خريد ممبر تلگرام كليك كنيد. اين سايت تخصصش افزايش ممبر هست و توضيحات كاملي درباره روش كارش داده كه حتما ابتدا مطالعه بفرماييد.

+ نوشته شده در يکشنبه 27 خرداد 1397ساعت 12:14 توسط bamana | | تعداد بازدید : 12

بهترین قالیشویی سعادت آباد قالیشویی گلزار

شرکت قالیشویی گلزار با 20 سال سابقه عضو معتبر و فعال اتحادیه قالیشویی تهران با بیش از 80 نفر کارمند،کارشناس و پرسنل خدمات به صورت رسمی و هدفمند در زمینه ارائه خدمات مربوط به فرش و مبلمان با هدف بهبود روز افزون کیفیت خدمات و جلب 100% رضایت مشتری فعالیت می نماید.

لازم به ذکر است مدیریت محترم کارخانه قالیشویی گلزار تهران با توجه به نیاز متنوع مشتریان خود طی این چند سال،برای رضایت بیشتر شما مشتری عزیز و تکمیل بودن انواع خدمات شستشو و ترمیم فرش چند سالن بزرگ شستشو در این کارخانه راه اندازی نموده و نسبت به انتخاب کیفیت و نوع خدمات انتخاب شده مشتری دسته بندی شده و در هریک از سالن ها دستگاه های مربوطه و موادشوینده مورد نیاز نیز تهیه و راه اندازی کامل شده است.

کارخانه قالیشویی گلزار اماده ارائه خدمات قالیشویی در سعادت آباد و قالیشویی در جنت آباد میباشدو تمامی خدمات را صورت کاملا تضمینی با ضمانت نامه کتبی می باشد.

1:شستشو فرش

-شستشو معمولی(شستشو آب و تاید):

در این نوع شستشو فرش به سالن شستشو 1(معمولی) رفته و با مواد شوینده معمولی شسته وسپس ابکشی شده و به دستگاه خشکن دیگی منتقل می شود و بعد از اب گیری به روی دار فرش پهن شده و بعد از خشک شدن بسته بندی و به انبار کارخانه برای تحویل به دفتر مربوطه منتقل می شود.

-شستشو متوسط(شستشو با آب و شامپو)

در این نوع شستشو فرش ابتدا به سالن خاک گیری و سپس به سالن شستشو 2 (متوسط)برده می شود و با شامپو مخصوص نوع فرش شستشه شده و سپس ابکشی شده و به دستگاه خشکن لوله ای منتقل می شود و بعد از اب گیری به روی دار فرش پهن شده و بعد از خشک شدن توسط کارشناس کیفیت شستشو چک شده و سپس بسته بندی و به انبار کارخانه برای تحویل به دفتر مربوطه منتقل می شود.

-شستشو خوب (شستشو با آب+شامپو+نرم کننده)

–در این نوع شستشو فرش ابتدا به سالن خاک گیری Ùˆ سپس به سالن شستشو 3(خوب) برده Ù…ÛŒ شود Ùˆ با شامپو مخصوص+نرم کننده فرش نسبت به نوع فرش،شستشه شده Ùˆ سپس ابکشی شده Ùˆ به دستگاه خشکن لوله ای منتقل Ù…ÛŒ شود Ùˆ بعد از اب گیری به روی دار فرش پهن شده Ùˆ بعد از خشک شدن توسط کارشناس کیفیت شستشو Ú†Ú© شده Ùˆ سپس بسته بندی Ùˆ به انبار کارخانه برای تحویل به دفتر مربوطه منتقل Ù…ÛŒ شود.


برچسب ها : قالیشویی در تهران , قالیشویی , قالیشویی گلزار , بهترین قالیشویی سعادت آباد ,
+ نوشته شده در چهارشنبه 23 خرداد 1397ساعت 23:40 توسط bamana | | تعداد بازدید : 12

هر آن چيزي كه بايد در مورد كاشي بدانيد (آپدیت شده)

كاشي بين كابينتي

به زبان ساده تر مي توان گفت كاشي بين كابينتي براي استفاده در فضاي هاي خالي ميان كابينت ها مي باشد كه به آن backsplash نيز گفته ميشود.قديم تر ها همه آشپزخانه ها سرتاسر كابينت هاي فلزي داشتند Ùˆ مابين آنها كاشي هاي گلدار كار شده بود، اما امروزه دكوراسيون ها در كل خانه تغيير كرده Ùˆ آشپزخانه هم كه قلب خانه است از اين تغييرات مستثني نيست، ديوار بين كابينت يكي از قسمت هاي است كه به يكي از اجزاي اصلي طراحي آشپزخانه‌ها تبديل شده است. اين ديوار پوش اگر به درستي انتخاب شود مي‌تواند هماهنگي جذابي بين اجزاي آشپزخانه ايجاد نمايد. حتي مي‌تواند در بزرگ Ùˆ كوچك نشان دادن فضاي دكوراتيو شما تاثيرگذار باشد. از ديوار بين كابينت مي‌توان چنان فضايي شيك Ùˆ مدرن ساخت كه چشم هر بيننده را به خود جذب كرده Ùˆ آنچنان زيبا به نظر آيد كه گويي به آشپزخانه شباهتي ندارد Ùˆ نهايت لذت را براي همه فراهم ‌سازد.

همچنين به ياد داشته باشيد مهم اين است كه انتخاب شما از كاشي بين كابينتي [backsplash] با دكوراسيون موجود تركيب شود. شما بايد يك هماهنگي را از منطقه اشپزخانه، به صفحات كابينت، ديوارها ايجاد كنيد. اين همكاري رنگ و بافت براي عملكرد و زيبايي شناسي فضاي آشپزي شما ضروري است.

هدف اوليه از يك backsplash آشپزخانه اين است كه از ديوار از مايعات كه معمولا آب يا مايعات است محافظت شود،. اما بعد از بازسازي آشپزخانه به عنوان نقطه كانوني دكور استفاده شود. كه ميتواند منعكس كننده حالت و احساس فضاي آشپزي شماست.

مواد مختلف كاشي براي انتخاب وجود دارد. شيشه، سراميك، پرسلن، سنگ مرمر، گرانيت و حتي فلز. يك عامل بزرگ در تصميم گيري ميزان هزينه شما و نوع دكوراسيون ساير المان هاي شما است . اگر شما ميخواهيد هزينه پائيني براي اين كار كنار بگذاريد، بهترين گزينه ها عبارتند از كاشي و سراميك. اما اگر هزينه بيشتري براي اينكار ميخواهيد خرج كنيد، ممكن است بخواهيد گزينه هاي گران تر از قبيل سنگ مرمر، گرانيت و شيشه را در نظر بگيريد

كاشي كاري

F تفاوت كاشي و سراميك

  • كاشي : قطعه سفالي كه لعاب Ùˆ قسمت رويي آن را ماده‌اي شيشه‌اي تشكيل مي‌دهد.
  • سراميك : قطعه سفالي كه لعاب Ùˆ قسمت رويي آن را ماده‌اي سراميكي تشكيل مي‌دهد. اصطلاح درست آن كاشي سراميكي است اما در بازار به آن سراميك گفته ميشود.

كاشي به دليل ظرافت بيشتر و وزن پرس كمتر در بدنه كار ميشود و به هيچ وجه از آن براي كف استفاده نميشود
سراميك به دليل پرس سنگين تر و سطح استحكام بالا در كف كار ميشود البته براي ديوار هم قابل استفاده است

F مراحل اجرا كار

  • كاشي كاري بعد از ايزولاسيون (به معني پوشاندن سطح پشت بام ها ØŒ ديوار Ùˆ كف زمين از جمله قير Ùˆ گوني Ùˆ ايزوگام) انجام گيرد.
  • كاشي كاري ساختمان بايد قبل از فرايند سفيدكاري Ùˆ نقاشي صورت گيرد

بايد در حين كاشي كاري و نظارت بر كار بدانيد

F روش اجرا كاشي كاري ساختمان

  • روش دوغابي: اين روش در محلي استفاده ميگردد كه سطح پشت كاشي ناهموار Ùˆ تراز نباشد
  • روش چسبي: اين روش در محلي استفاده ميگردد كه سطح پشت كاشي ناهموار Ùˆ تراز باشد.÷س ميتوان نتيجه گرفت چسپ كاشي براي نصب مجدد كاشي به روي كاشي ،كاشي به روي ديوار Ú¯Ú†ÙŠ ،كاشي به روي ديوار سيماني Ùˆ......به كار ميرود .

نبش هاي اضافي بدون هماهنگي با شما اضافه نشود .مثلا ممكن است در كنار لوله رايزر فاضلاب حمام يك لوله برق باشد و پيمانكار كاشي براي هركدام از اين لوله ها يك نبش جداگانه اجرا كرده باشد كه واقعا اضافه است. سعي كنيد به منظور زيبايي هرچه بيشتر كار از اين مسئله جلوگيري كنيد.

به پيمانكار بگوييد كه خط تراز سراميكها را طوري بزند كه وقتي در ورودي باز ميشود زير آن 2 سانتي متر با سراميك فاصله داشته باشد تا اصطلاحا فرش خور داشته باشد.

F نكات فني مهم را بدانيد

  • گاهي موارد كاشي پشت لوله‌هاي آبگرمكن يا دودكش بخاري Ùˆ مكان‌هاي ديگري قرار مي‌گيرد كه باعث مي‌شود كاشي گرماي زيادي به خود جذب كند Ùˆ بر اثر انقباض Ùˆ انبساط كاشي ترك مي‌خورد در ضمن براي جلوگيري از اين امر لوله‌ها را با پشم شيشه مي‌پوشانند Ùˆ براي چسبندگي بهتر ملات با عايق پشم شيشه از تور سيمي استفاده مي‌كنند.
  • ايزولاسيون شما بايد علاوه بر كف تا ارتفاع 40 الي 60 سانتي متر روي ديوار را هم بپوشاند Ùˆ بعد روي آن كاشي شود .

.

منبع : zinshop.tibablog.ir

+ نوشته شده در چهارشنبه 30 خرداد 1397ساعت 9:35 توسط bamana | | تعداد بازدید : 14

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق کودک و نوجوان

در این مقاله می خواهیم ایده هایی را برای دکوراسیون داخلی اتاق کودک و نوجوان در اختیار شما قرار دهیم تا در این زمینه و تصمیم گیری و انتخاب راحتتری داشته باشید.

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق کودک و نوجوان

مهمترین گزینه داخل اتاق کودک و نوجوان تخت می باشد که هم نوع آن و هم نقطه ای که تصمیم دارید تخت را در آن قسمت قرار دهید بسیار اهمیت دارد به جز این موارد مهمترین نکته این است که تخت راحت باشد و کودک در آن اذیت نشود و از طرفی با دکور اتاق خواب همخوانی داشته باشد و زیبایی اتاق راحفظ کند تا کودک در اتاق آرامش داشته باشد و خواب راحتی داشته باشد.

برای بعضی افراد انتخابی در الویت است که از نظر اقتصادی نیز به صرفه باشد ما به این افراد خرید تخت اتاق کودک و نوجوان را پیشنهاد می دهیم تا فرزندتان در مرحله نوجوانی هم از نظر تخت تامین باشد و نیازی به خرید مجدد تخت نداشته باشید.

اما اگر از آن دسته افرادی هستید که تنوع طلب هستید و بعد از مدتی تخت تکراری شده و دلتان را میزند این گزینه برایتان مناسب نیست و از طرفی ممکن است کودکتان نیز دیگر تختش را دوست نداشته باشد و تخت جدیدتری بخواهد و حتی ممکن است تخت به مقداری که شما میخواهید عمر نکند و تا نوجوانی کودکتان تخت فرسوده شده باشد.

تخت کودک باید ویژگی هایی از قبیل موارد زیر را داشته باشد:

تخت کودک باید از جنس مرغوب و راحت انتخاب شود.

تختی که انتخاب می کنید بهتر است طوری باشد که بتوانید باکس ها و طبقاتی که دارد براحتی کنار آن قرار دهید و براحتی بتوانید بعد از مدتی مدل چیدمان آن را تغییر دهید و تنوع زیبایی را در اتاق کودک ایجاد کنید و بدون هیچ گونه دشواری بتوانید به تنهایی تغییرات را اعمال کنید.

انتخاب رنگ تخت کودک اهمیت زیادی دارد بهتر است رنگی که انتخاب می کنید ملایم و کم رنگ باشد تا وقتی کودک بزرگ شد با رنگ آن مشکلی نداشته باشد زیرا اکثر اوقات بچه ها وقتی بزرگتر می شوند رنگ های تند را نمی پسندد و کمتر با این گونه رنگ ها ارتباط برقرار می کنند.

همانطور که واضح است دختر ها بیشتر رنگ صورتی را می پسندد اما امکان دارد هنگامی که دختر به سنین نوجوانی رسید این رنگ را بچه گانه بداند و دیگر علاقه ای به این رنگ نداشته باشد پس بهتر است تختی را انتخاب کنید که ترکیبی از دو رنگ باشد مثلا ترکیب صورتی کم رنگ و سفید یا صورتی و طوسی تا هم برای سنین نوجوانی و هم کودکی فرزندتان مناسب باشد.

طرح و مدل تخت هم اهمیت زیادی دارد اگر تختی که انتخاب می کنید تخت اتاق کودک و نوجوان است و در سنین نوجوانی هم قرار است مورد استفاده فرزندتان قرار بگیرد بهتر است از تخت هایی که با طرح ماشین است برای پسرتان انتخاب نکنید زیرا مسلما وقتی که به سنین نوجوانی می رسد دیگر این گونه تخت ها را نمی پسندد پس بهتر است طرح هایی انتخاب کنید که در عین سادگی زیبا و چشم نواز باشند که برای نوجوانی فرزندتان هم مناسب باشد.

اما اگر تختی Ú©Ù‡ انتخاب Ù…ÛŒ کنید فقط تخت کودک است Ùˆ برای سنین کودکی فرزندتان است طرح های ماشین Ùˆ… نیز مناسب است Ùˆ مسلما کودکتان از این طرح ها بیشتر استقبال Ù…ÛŒ کند.

برای انتخاب رنگ تخت باید جوانب زیادی را بررسی کنید برای کودکتان بهتر است از رنگ های ملایم Ùˆ Ú©Ù… رنگ استفاده کنید مزیت مهمی Ú©Ù‡ این گونه رنگ ها دارند این است Ú©Ù‡ به هم ریختگی اتاق را کمتر نشان Ù…ÛŒ دهند Ùˆ برای دختر ها استفاده از رنگ های صورتی، یاسی، کرم، سبز Ùˆ… پیشنهاد Ù…ÛŒ شود Ùˆ برای پسرها آبی، قهوه ای، سبز، طوسی Ùˆ… مناسب است. این رنگ ها باید در طیف کمرنگ استفاده شوند Ùˆ از رنگ های پررنگ اگر خیلی Ú©Ù… در آن ها استفاده شود بهتر است. با این کار از ایجاد هیجان یا خستگی در کودکتان جلوگیری Ù…ÛŒ کنید.

ابعاد تخت کودک باید طوری باشد که کودک بتواند براحتی از تخت خود پایین بیاید یا براحتی نیز به تخت برود و اینکه وقتی روی تخت می نشیند پاها به زمین برسئد و زاویه 90 درجه داشته باشد.

به محل قرار گیری تخت در اتاق دقت کنید مثلا تخت را بهتر است زیر پنجره قرار ندهید زیرا براحتی سرما و گرما عبور می کند و اینکه نور مستقیم روی صورت کودک میفتد و مورد دیگری که وجود دارد این است که در هنگام وقوع زلزله خطر ریزش شیشه وجود دارد. اگر مجبور شدید که تخت را زیر پنجره قرار دهید بهتر است از پرده های ضخیم استفاده کنید که از عبور گرما و سرما جلوگیری کند.

منبع : البرزچوب درساز

+ نوشته شده در شنبه 19 خرداد 1397ساعت 11:56 توسط bamana | | تعداد بازدید : 13

خانه های نیمه دوبلکس

خانه های نیمه دوبلکس در دکوراسیون داخلی: طراحی ساختمان، دکوراسیون داخلی و همچنین دکوراسیون مغازه با وجود تنوع فضاهای داخلی و ایجاد جلوه های مختلف و جذب کننده ی فراوان هدفی است که همه ی معماران در پی آن هستند، می توان از یک فضای مشخص استفاده های متنوعی داشت بدون اینکه شلوغی و بی نظمی از آن حاصل شود، یکی از دغدغه های طراحان داخلی برای تقسیم فضایی این است که بتوانند بدون استفاده از دیوار و قطع ارتباط بصری فضای مورد نظرشان را تفکیک کنند ویک مرز مشخص را با توجه به کاربری مورد نظر در فضا به وجود بیاورن، می توان با ایجاد اختلاف سطح در کف به وسیله ی نیم پله و یا راه پله این تفکیک را ایجاد کرد.

خانه های نیمه دوبلکس در دکوراسیون داخلی

در گذشته خانه هایی با متراژ بالا معمولا به صورت دوبلکس و یا خانه های نیمه دوبلکس طراحی و ساخته می شدند اما با گذشت زمان این طراحی به داخل خانه های کوچک و نقلی نیز را یافت، طراحان دکوراسیون داخلی بر این باورند که خانه های نیمه دوبلکس همیشه یک کلاس و شخصیتی را با خود به همراه دارند که باعث شده طراحان در دکورها و ومعماری داخلی به آن توجه خاصی داشته باشند. همچنین می توان شکل داخلی خانه های نیمه دوبلکس در دکوراسیون داخلی را با یک اختلاف سطح کوچک در حد سه، چهار پله به یک خانه ی نیمه دوبلکس تبدیل کرد، ارتفاع سقف خانه، میزان هزینه و نقشه داخلی ساختمان جزء مسایلی هستند که در این تغییر دکور باید مورد توجه قرار گیرد. معمولا اتاق خواب ها و مکان های شخصی که افراد قصد دارن از دید میهمانان دور بماند و به عنوان یک مکان مجزا در خانه استفاده شوند در نیم طبقه های بالاتر قرار می گیرند.

خانه های نیمه دوبلکس در دکوراسیون داخلی

نیم طبقه ها فضاهایی درساختمان ها هستند که به کمک راه پله به فضاهای دیگر متصل شده، اما مساحت کف و مساحت سطح آن ها از سایر فضا ها کمتر است، با این اختلاف سطح می توان فضایی مستقل و کاربردی متفاوت در دکوراسیون داخلی و دکوراسیون مغازه به وجود آورد. به عنوان مثال در محیط خانه: جدا کردن فضای غذا خوری و نشیمن و یا تقسیم فضا به نشیمن و پذیرایی، در فضای مغازه: جدا کردن دکور ها، انبار، و بخش های مختلف مغازه که ممکن است کاربرد متفاوت داشته باشند. امروزه از این روش در مکان های مختلف استفاده می شود. بدون اینکه دیوار یا پارتیشنی در فضا ایجاد شود این تفکیک فضا باعث می شود در مکانی واحد دوکاربری متفاوت و مجزا ایجاد شود، وجود اختلاف سطح ها در فضای داخلی و پله های دوبلکس در دکوراسیون داخلیباعث ایجاد حس پویای و تنوع در محیط می شود. از مزایای مهم نیم طبقه ها، ارتفاع زیاد سقف اصلی می باشد، فضاهایی با این خصوصیت باعث می شوند تا فضای اصلی ساختمان بزرگتر و با شکوه تر به نظر برسد.

خانه های نیمه دوبلکس در دکوراسیون داخلی

اینکه چه سبک از ساختمان دوبلکس بهتر است یا بدتر کاملا به سلیقه شما بستگی دارد. معمولا خانه های نیمه دوبلکس در دکوراسیون داخلی که به سبک کلاسیک طراحی و ساخته می شوند، هزینه بالاتری را به خود اختصاص می دهند، البته باید این امر را متذکر شد که لزوما صرف هزینه بالا ملاکی بر بهتر بودن ساختمان دوبلکس از رغبایش نیست. خانه های بیشماری هستند که با وجود صرف هزینه های بسیار زیاد، عملکرد مناسبی نداشته، در طراحی فضاهای عمومی و خصوصی در دکوراسیون داخلی طراح باید به نکات و اصول توجه زیادی داشته باشد از جمله شرایط مالی، اقلیم منطقه و مساحت و ابعاد آن. کف پوش پله ها و تزئینات آن نقش مهمی در زیبایی و جلوه ی بیشتر محیط دارد، معمولا پس از چند سال سطح پله های خانه چه سنگی باشد و چه چوبی دچار، ترک یا رنگ پریدگی میشوند یکی از بهترین روش هایی که می تواند کمک کند تا فرسودگی پله های خانه را پوشش دهید همین فرش کردن سطح پله ها است. از طرف دیگر رنگ و مدل های فرش و موکت های موجود در بازار آنقدر زیاد است که می توانید یک طرح و رنگ متناسب با دکوراسیون داخلی منزل خود را انتخاب کنید و خرید کنید و یک شکل تزیینی و زیبا به پله های منازل خود بدهید. برای نصب فرش و موکت هم می توانید از چسب یا پایه های نگهدارنده مخصوص که به کف پله ها پیچ یا میخ می شوند می توانید استفاده کنید تا موکت روی سطح پله ها لیز نخورد و جابجا نشود. رنگ های شاد و با طراوت تاثیر زیادی در نما و بزرگ نشان داده شدن خانه دارند، می توان هر قسمت از فضا را با یک رنگ و یکی از شیوه های مدرن و کلاسیک طراحی کرد. استفاده از رنگ های شاد تاثیر بسزایی در زیباترشدن خانه مغازه و یا محل کار شما دارد. ترکیب رنگ ها به شما این احساس حضور در یک مکان مدرن را به شما می دهد بر خلاف ذهنیت اکثر افراد که در طراحی فقط از یک رنگ استفاده می کنند.

منبع : درسا البرز

+ نوشته شده در پنجشنبه 10 خرداد 1397ساعت 12:00 توسط bamana | | تعداد بازدید : 29

5 تکنیک تبلیغات برتر در بازار رقابتی

عنوان مناسب طوری است Ú©Ù‡ باعث ایجاد یک پاسخ احساسی Ù…ÛŒ شود Ùˆ Ù…ÛŒ تواند مشتری را به خواندن ادامه تبلیغ ترقیب کند. مثلا اگر محصولی Ú©Ù‡ شما تبلیغ Ù…ÛŒ کنید کرم چین Ùˆ چروک است انتخاب عنوان ” از بین بردن چین Ùˆ چروک ” Ù…ÛŒ تواند یک تیتر مناسب برای این محصول باشد Ùˆ باعث دعوت مشتریان برای تماس با شما باشد. اما انتخاب بهتری نیز در این زمینه وجود دارد مثلا “ از بین بردن چین Ùˆ چروک بدون بوتاکس ” این عنوان Ù…ÛŒ تواند نگرانی مشتریان را در مورد بوتاکس برطرف کند. عنوان بعدی Ú©Ù‡ دراین زمینه Ù…ÛŒ تواند موثرتر واقع شود عنوان “ از بین بردن چین Ùˆ چروک بدون بوتاکس در خواب باشد ” Ù…ÛŒ تواند به مشتری بفهماند Ú©Ù‡ راهی بسیارساده در پیش رو است Ùˆ همانطور Ú©Ù‡ میدانید عموم مردم راه های ساده را بیشتر ترجیح Ù…ÛŒ دهند. عنوان مناسب Ù…ÛŒ تواند در تبلیغات تلویزیونی ،شبکه های اجتماعی Ùˆ یا تبلیغات بیلبوردی مورد استفاده قرار بگیرند.

همکاری با شرکت های دیگر:

همکاری با شرکت های دیگر می تواند یکی از راه های موثر و ایده آل برای گسترش مخاطبان شما باشد. شما می توانید شرکت هایی پیدا کنید که بتوانند محصولات شما را ارتقا دهند و در مقابل شما نیز ارتقا دهنده محصولات آن ها باشید. یکی دیگر از مزایایی که این روش دارد این است که شما می توانید با شرکت هایی که شراکت می کنید بودجه هایتان را به اشتراک بگذارید. مثلا اگر شما تولید کننده تخت خواب کودک هستید می توانید با شرکتی که ارائه دهنده لوازم کودک است در ارتباط باشید و با همکاری یکدیگر تبلیغات موثرتری در این زمینه ارائه دهید.

حس شوخ طبعی:

همانطور که می دانید ایرانیان ذاتا افرادی شوخ طبع هستند و نکات طنز برایشان بسیار جذاب می باشد. محتوایی که دارای طنز باشد و هیجان انگیز باشد می تواند یک راه بسیار موثر و تاثیرگذار برای جذب مخاطب و معروف کردن نام تجاری شما باشد. شما می توانید با یک محتوای طنز و یا تصاویر شاد و خنده دار باعث جلب توجه عموم به خودتان شوید.

بازاریابی اینترنتی:

با وجود فناوری های مدرنی که وجود دارد بازاریابی اینترنتی برای شرکت هایی که نیازمند یک راه مقرون به صرفه برای دستیابی به بازارهای گسترده تر تبلیغاتی هستند ضروری است. وب سایت هایی که در این زمینه آمار و گزارش هایی را ارائه می دهند اعلام کرده اند که 70 درصد افرادی که مصرف کنندگان خدمات و محصولات آنلاین هستند قبل از خرید تحقیق می کنند. پس بهتر است که شما برای کسب و کارتان به فعالیت در شبکه های اجتماعی و یا طراحی سایت بپردازید که کیفیت و جزییات خدمات و محصولات شما را شرح دهند و در صورت نیاز شما امکان خرید اینترنتی رافراهم کنند. شرکت آویناوب در زمینه طراحی سایت و سئو می تواند خدمات خوبی را به شما ارائه دهد و با بازاریابی های اینترنتی و فعالیت در شبکه های اجتماعی باعث رشد کسب و کار شما شود.


برچسب ها : طراحی سایت در کرج , سئو در کرج , 5 تکنیک تبلیغات برتر در بازار رقابتی ,
+ نوشته شده در سه شنبه 8 خرداد 1397ساعت 12:01 توسط bamana | | تعداد بازدید : 16

نقاشی و کاغذ دیواری

همانطور که میدانید نقاشی و کاغذ دیواری منزل می تواند نقش بسزایی در ظاهر منزل و زیبایی آن داشه باشد و یکی از ارکان دکوراسیون داخلی منزل می باشد. نقاشی و کاغذ دیواری منزل اگر اصولی باشد می تواند باعث آرامش و حفظ نشاط اعضای خانواده نیز شود بنابراین در انتخاب رنگ و کاغذ مناسب باید دقت زیادی داشته باشید... در این مقاله می خواهیم اطلاعات خوبی در زمینه انواع رنگ ها و این که چه رنگیمناسب منزل شما باشد در اختیار شما قرار دهیم با ما همراه باشید

رنگ ها در سه نوع روغنی ، پلاستیک وآکرولیک تقسیم بندی می شود رنگ پلاستیک بخاطر قابل شستشو نبودن تقریبا جایگاه خودش را از دست داده و جای خود را رنگ آکرولیک داده است از حسن های رنگ آکرولیک بخاطر حلال بودن آن با آب می باشد خیلی زود خشک می شود و بو ندارد و نسبت به رنگ پلاستیک قابلیت شستشو و تمیز کردن بیشتری را دارد و معمولا این رنگ را در جاهایی که زمان خیلی اهمیت دارد استفاده میشود ولی روغن زمان بیشتری می برد تا خشک شود و همین اینکه حلال آن مواد نفتی می باشد که بوی آن تا مدتها در منزل ماندگار است اما رنگ روغن بخاطر قدرت چسبندگی که دارد قابلیت شستشویی بالایی را دارد، در منازل بخاطر سیستم گرمایشی و همچنین آلودگی های بیرونی و همچنین برخورد وسایل آلوده دیوارها خیلی زود کثیف می شود و چون امکان رنگ کردن در فواصل کوتاه نیست بخاطر همین رنگ روغن پیشنهاد بهتری نبست به رنگ های دیگر می باشد رنگ روغن در دو نوع مات و براق است که رنگ کارها با مخلوط کردن هر دوی آنها رنگ نیمه مات را روی دیوارها می زنند.

نقاشی و کاغذ دیواری

روانشناسی رنگ ها تکنیک خیلی مهمی است که با استفاده از آن می توان محیط دلچسب و آرامی را برای اعضای خانواده آماده کرد در طراحی های مدرن قسمت هایی از دیوار ها را با کاغذ دیواری پوشش می دهند که باعث زیباتر شدن منزل می شود کاغذ دیواری ها هم از جنس های متنوعی می باشد که با توجه به جنس آن قیمت های آن هم تغییر میکند. کاغذ دیواری با توجه به اینکه روی نقاشی چسبانده می شود بخاطر اشتباه دید فضای سالن یا اتاق ها را بزرگتر نشان میدهد زیر سازی دیوار قبل از رنگ آمیزی و چسباندن کاغذ اهمیت فراوانی دارد که این کار حتما زیر نظر استاد کاران ماهر این مجموعه انجام می گیرد.

قرنیز چوبی یاp.v.c بعد از اتمام کار روی دیوار ها نصب می شوذ که درز مابین دیوار و کف زمین را پوشش دهد قرنیز ها با چسب سلیکوم و میخ های بدون سر نصب می شود و تمام کنج های آن فارسی بر شده و به هم اتصال می کند قرنیز ها هم در رنگ های متنوعی تولید شده که با توجه به رنگ دیوار انتخاب می شود.

منبع : البرزچوب دُرساز

+ نوشته شده در سه شنبه 8 خرداد 1397ساعت 10:28 توسط bamana | | تعداد بازدید : 15

سفارش طراحی لوگو ارزان

بسیاری از مدیران تجارت ها و کسب و کارهای تازه تاسیس برای مدیریت هزینه ها و مطلع نبودن از اهمیت بالای یک لوگوی حرفه ای ، به سمت طراحی لوگوهای ارزان قیمت می روند. باید توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشیم که هیچ طراحی با هزینه کم یا ارزان ، یک لوگوی جذاب و منحصر به فرد که در بین تمام لوگوهای موجود در سراسر دنیا تکرار نشدنی باشد را طراحی نمی کند. استفاده از لوگوهایی که براساس اصول طراحی نشده اند و تداعی کننده لوگوی دیگری در ذهن مخاطب هستند، تجارت را با شکست رو به رو می کند و ممکن است زیان های جبران ناپذیری به کمپانی ، شرکت یا سازمان وارد کند. در نتیجه از ابتدای تاسیس تجارتتان یک لوگو متناسب با نوع فعالیت خود به تیم ماهر طراحی لوگو سفارش دهید و سال ها از لوگوی خود استفاده کنید. همیشه گران قیمت بودن یک لوگو حس اینکه طراحی لوگو براساس تمام اصول و استانداردهای جهانی انجام شده باشد را به مخاطب و متقاضیان منتقل می کند.

در دنیای تجارت و رقابت میان کسب و کارهای مختلف ، طراحی لوگو جز مشاغلی محسوب می شود که از اعتبار بسیار بالایی برخودار است. تمام افرادی که در مرحله ی تاسیس یک تجارت هستند از اهمیت بالای طراحی لوگو برای برند خود باخبرند. اما دسته ای در این بین در شروع کسب و کار ، طراحی لوگو را جدی نگرفته و لوگویی بسیار مبتدی و آماتور برای برند خود انتخاب می کنند.

اگر بخواهید در یک طراحی لوگو حرفه ای موفق شوید ، باید طرح های دلخواه خود را در ذهنتان ترکیب کنید تا بتوانید لوگویی منحصر به فرد در ارتباط با برند خود به تصویر بکشید.

روش اول

ارزان ترین روش تلاش برای تبدیل شدن به یک طراح ماهر و حاذق در عرصه طراحی لوگو می باشد.

افراد کمی هستند که قادرند یک طراحی لوگو خوب و حرفه ای بر اساس طرحی که در ذهنشان نقش بسته است بر روی کاغذ پیاده سازی و اجرا کنند. این افراد از توانایی بالایی در طراحی لوگو برخوردارند و تنها تعداد کمی از آنها در جهان وجود دارند. اگر در دسته افراد ماهر و خلاق در عرصه طراحی لوگو قرار می گیرید ، همین حالا شروع به طراحی لوگو برای برندتان کنید و وارد بازار کار و دنیای طراحی لوگو شوید.

روش دوم

روش دیگری که با هزینه بسیار کم می توان لوگویی جذاب در اختیار داشته باشیم ، استفاده از نرم افزارهایی است که نمونه طراحی لوگوهای آماده در اختیار کاربران قرار می دهند.

توجه : به مقاله آموزش طراحی لوگو با نرم افزار AAA LOGO مراجعه نمایید.

طراحی لوگو و اعمال تغییرات در لوگوها با این نرم افزارهای قدرتمند در مدت زمان کوتاه و براحتی امکان پذیر می باشد. اما باید در نظر داشته باشید که مهم ترین اصل در طراحی لوگو منحصر به فرد بودن و یونیک بودن لوگو می باشد. استفاده از طرح های آماده ممکن است مهم ترین اصل در لوگوی شما را زیر سوال ببرد ، زیرا امکان دارد افراد دیگری هم از لوگوی منتخب شما برای تجارت خود استفاده کنند. لوگوها در دنیای تجارت نماینده ی برند ها می باشند و برندها از طریق لوگو هویت پیدا می کنند. اگر یک لوگو نماینده ی چندین تجارت باشد در طی مدت زمان کوتاه تمام تجارت ها با شکست رو به رو می شوند.

روش سوم

سومین روش سفارش طراحی لوگو به طراحان ماهر و خلاق می باشد. طراحی لوگو پروسه ای چند مرحله ای می باشد که نیاز به تخصص و دقت بالا دارد.

به طور کلی طراحی لوگو حرفه ای به چهار مرحله تقسیم می شود:

  • جمع آوری اطلاعات
  • اتود دستی
  • تایید طرح نهایی
  • پیاده سازی در نرم افزارهای طراحی

طراحان متخصص و ماهر لوگو با در نظر گرفتن تمام شرایط برند و از همه مهم تر هدف و شعار برند لوگویی طراحی می کنند که نشان دهنده ی زمینه فعالیت و نوع تجارت باشد. همچنین شعار مد نظر صاحب کسب و کار را در لوگو به طور غیر مستقیم به تصویر می کشند. سفارش طراحی لوگو به طراحان ماهر ، روشی مطمئن و هزینه بردار می باشد. برند ها با یکبار هزینه کردن می توانند از یک لوگو سال ها استفاده کنند و لوگوی طراحی شده بدست طراحان ماهر با گذشت زمان به هیچ عنوان فرسوده نمی شود و از جذابیت نمی افتد. تکنیک های استفاده شده در طراحی لوگو موفق و جذاب تنها بدست طراحان حاذق و خلاق در لوگو به کار برده می شود.

با اندکی هزینه برای طراحی لوگوی خود ، سالها تجارت و برندتان جذاب و گیرا باقی می ماند. جهت سفارش طراحی لوگو ارزان، مجموعه مائده دیزاین، مناسب ترین انتخاب شما خواهد بود.

منبع: مائده دیزاین


برچسب ها : طراحی لوگو , طراحی لوگو ارزان ,
+ نوشته شده در سه شنبه 8 خرداد 1397ساعت 10:11 توسط bamana | | تعداد بازدید : 14

ساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پانل دیواری جهت استفاده در دیواره های سوله های صنعتی، کاخانجات، شرکت های تولید مواد غذایی و بهداشتی، کارگاهی، اداری و مسکونی با ضخامت ۴ الی ۶ cm

ساندویچ پانل دیواری بیشتر مناسب برای دیوارها ی سوله های مرتفع و پارتیشن های داخلی در پروژه های مختلف با ضخامت ۴ الی ۶ سانتیمتر می باشد که دارای دو رو ورق از جنس آلوزینگ، دو رو گالوانیزه و یا یک رو آلوزینگ از بیرون و یک رو گالوانیزه از داخل میباشد و با ایجاد شیار روی آنها استحکام فشاری را میتوان تا حد مطلوبی بالا برد.

طرح ساندویچ پانل های دیواری به گونه ایست که در عرض از یک طرف دارای دارای تورفتگی و طرف دیگر دارای برآمدگی بوده (نری و مادگی) که وقتی دو پانل در کنار یکدیگر قرار میگیرند باعث قفل شدگی و نیز هم پوشانی لبه های یکدیگر میشود و جهت اتصال به سازه در موقعیت مختلف پیچ میشود.

مدل ها : صاف (DNS) – شیار دار (DND)– پیچ مخفی (RPO)

ضخامت : ۴ ، ۵ ، ۶ ، ۸ ، ۱۰ ، ۱۲٫۵ و ۱۵ سانتیمتر

عرض : ثابت ۱۶/۱ متر (۲ سانتیمتر اورلپ) مفید ۱۴/۱ متر

طول : ۱ الی ۱۳ متر بدلخواه مشتری

ساندویچ پانل دارای مشخصه های فراوانی در مباحث انتقال حرارت می باشد:

این مشخصه ها عبارتند از :

۱) بی اثر در برابر جریان الکتریسیته و واکنش در برابر مواد شیمیایی

۲) کاربرد مقاومتی در برابر حرارت

۳) مقاومت در برابر نفوذ آب

۴) غیر قابل اشتغال

عملکرد سازه ای ساندویچ پانل دیواری :

ساندویچ پانل های دیواری معمولا تنها در معرض فشار باد و بار مکش باد هستند. با این حال امکان اعمال بار ضرب های نیز باید در نظر گرفته شود در هر پروژه ، مهندس سازه مسوول تعریف و مشخص کردن بارهای باد و فواصل تکیه گاهی پوشش میباشد. مهندس سازه باید با میزان ضریب شکل و دیگر پارامترها آشنا بوده ، آیین نامه ششم و دیگر اطلاعات تایید شده( building exposure ) در معرض بودن ساختمان را جهت فشارهای موضعی و عمومی باد بکار برد.

منبع : صنعت پوشش


برچسب ها : ساندویچ پانل برای کارگاه , ساندویچ پانل دیواری , ساندویچ پانل دیواری سوله , ساندویچ پانل دیواری ماموت , ساندویچ پانل کارگاهی , سوله , سوله های صنعتی ,
+ نوشته شده در دوشنبه 7 خرداد 1397ساعت 10:39 توسط bamana | | تعداد بازدید : 16