ساخت وبلاگ خرید هاست نمونه سوالات حوزه نمونه سوال امتحانی موبر سان دپیل لوازم جانبی سامسونگ لوازم جانبی اپل لوازم جانبی هواوی خرید اینترنتی محل تبلیغات شما
خبری


کارایی ژنراتور دیزلی در مقابل موتور برق بنزینی

آیا می خواهید زمانی که برق قدرت شبکه پاسخ گویتان نیست برق را در محل کار خود نگه دارید؟ به جای نصب یک سیستم پشتیبان دائمی با هزینه، شما ممکن است ترجیح می دهید بین دو نوع ژنراتوردیزلی یا موتور برق بنزینی را انتخاب کنید.

خرید یک ژنراتور دیزلی قابل حمل یا موتور برق بنزینی بسیار آسان است. باید چند فاکتور را در نظر بگیرید. این که برای چه مدت زمان و برای چه تجهیزاتی میخواهید ژنراتور دیزلی یا موتور برق بنزینی تهیه کنید می تواند روی میزان بودجه شما تاثیر داشته باشد.

مقایسه ژنراتور دیزلی در مقابل موتوربرق بنزینی:

یکی از مزیت های ژنراتورهای دیزلی قابل حمل بهره وری سوخت آنهاست.ژنراتورهای دیزلی از سوخت کمتر از همتایان خود استفاده می کنند. دلیل این امر این است که در یک ژنراتور دیزل فشرده سازی سوخت را احیا می کند. سوخت و هوا به طور جداگانه وارد موتور می شوند. هوای فشرده شده ، به موتور اجازه می دهد تا با استفاده از سوخت کمتر کارآمد تر انجام شود.

در مقابل، موتوربرق بنزینی قبل و بعد از فشرده سازی سوخت و هوا را با یک کربوراتور مخلوط می کنند و باعث کاهش کارایی سوخت می شوند.

از آنجایی که ژنراتورهای دیزلی قابل حمل، سوخت بیشتری دارند و آن ها با سوخت مشابهی کار خواهند کرد. در نتیجه آنها هزینه کمتری برای کار و تأمین انرژی بدون وقفه به خانه یا تسهیلات شما خواهند پرداخت.

سر و صدا و گرمای ژنراتور دیزلی در مقابل موتو برق بنزینی:

مدل های قدیمی تر از ژنراتورهای دیزلی قابل حمل بسیار پر سر و صدا بودند و آنها را برای استفاده در محله های با چگالی بالا نامناسب می دانستند. با این حال، مدل های معاصر بی سر و صدا و به تعمیر و نگهداری کمتر از موتور برق بنزینی نیاز دارند، زیرا هیچ کربوهیدرات یا شمع های جرقه ای وجود ندارد.

یک ژنراتور دیزلی 1800 دور در دقیقه با آب خنک برای مدت 12000 تا 30000 ساعت، قبل از اینکه نیاز به تعمیر و نگهداری جدیی باشد، کار خواهد کرد. در مقایسه، موتور برق بنزینی مشابه پس از 6000 تا 10 هزار ساعت عملیات نیاز به تعمیر و نگهداری دارند. ژنراتورها با هوا یا مایع سرد می شوند. این که آیا ژنراتور قابل حمل دیزلی یا بنزینی است، میزان مایع خنک کننده متفاوت است و روی قیمت تاثیر می گذارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با مجموعه آریان صنعت تماس بگیرید.


برچسب ها : موتور برق ، موتور برق بنزینی ، دیزل ژنراتور ، ژنراتور دیزلی ، کارایی موتور برق ، موتو برق ارزان ،

طراحی لوگو هندسی

زمانی که زبان قاصر به برقراری ارتباط است از علائم ، اشکال ، نماد ، نشانه و عناصر بصری استفاده می شود. هدف اصلی از لوگو ،یا به عبارتی یکی از کاربردهای طراحی لوگو انتقال سریع معانی و مفاهیم به بیننده می باشد. در دنیای امروزی ، هر نشانه کاربرد خاصی دارد.

آرم های هندسی اغلب از اشکال اساسی فراتر می روند تا داستان نام تجاری را به خوبی بیان کنند. اشکال هندسی قرن ها در هنر وجود داشته اند . طراحان باستان تصور می کردند که چگونه شکل ها و الگوهای هندسی می توانند تصاویر بصری اصول ریاضی را که دنیای ما را تشکیل می دهند ارائه دهند و از آن ها برای برقراری ارتباط اندیشه های مهم در مورد علم، هنر، مذهب و بشریت استفاده کنند.

انتقال معانی و مفاهیم از طریق نمادها و اشکال سابقه طولانی در زندگی بشر دارد. امروزه نیز برای نشان دادن مفاهیم مثلا رستوران یا پمپ بنزین در مسیر، از اشکال مختلفی استفاده می شود. علائم راهنمایی و رانندگی نیز خود گویای این مطلب است که اشکال در القای مفاهیم نقش بسیار عمده ای را بازی می کنند و هرچه ساده تر باشند و مفهوم واضح تری را در عین سادگی منتقل نمایند، ارزش بیشتر را دارا هستند.

نشانه ها یا نمادها یا علائم معنی دار همواره درون شکل هندسی قرار دارند و باید اذعان داشت که حروف نیز که خود از تغییر شکل اشکال و فرم ها به وجود آمده اند، از درون چند شکل هندسی دایره مثلث و مربع قابل تعریف می باشند. زمانی ‌که یک فرد با رنگ‌ها و شکل های متفاوت روبرو می گردد ، بصورت ناخودآگاه تحلیل اطلاعات در مغز وی بالا می‌رود. طراح لوگو با انتخاب اشکالی که پاسخی درخور به سوالات ناخودآگاه مغز مشتریان است لوگو را جذاب طراحی می کند. مغز آدمی به شکل حیرت انگیزی توانایی به خاطرسپاری شکل ها و فرم ها را دارد ، و این پایه یادگیری بشر است. جالب است بدانید هرچه فرم متمایز تر باشد در بلندمدت بیشتر در ذهن باقی می‌ماند .

  • دایره‌: دایره‌ ، نمادی از ثبات و سرسختی است.
  • مثلث: مثلث، حاوی پیام پویایی است. مثلث عموما در لوگوهایی مرتبط با علوم و مذاهب و فعالیت های قانونی برای القای حس قدرت به کار رفته است . شکل مثلث اغلب در لوگوی شرکت‌هایی که در مارکت مردانه فعالیت دارند دیده میشود.
  • مربع‌: مربع شکلی خشک و سخت است که توازنی قابل‌اعتمادبین خطوط عمودی و افقی ایجاد نموده‌ است . در طرحی لوگو در به‌کارگیری مربع بایستی دقت زیادی صرف نمود ، زیرا بدون رنگ‌بندی، سایه و سایر جلوه‌های بصری، این شکل می‌تواند کسالت آور باشد.
  • منحنی‌: منحنی، منتقل کننده واکنشی مثبت و آرامش زا است . معمول منحنی می تواند مظهر حساسیت به عشق، دوستی، حمایت، حفاظت و محبت باشد. منحنی القاکننده حرکت است.
  • خط عمودی: خط عمودی نمادی از ثبات و قدرت است. خط عمودی ظریف ، نشان قدرت و حرفه‌ای بودن است. در طراحی لوگو حرفه ای ، از این مدل در لوگوی شرکت‌هایی که در بازار رقابتی فعالیت دارند، در جهت القا اعتماد و بهره‌وری استفاده می گردد . اما تا حدی خط عمودی کمی تهاجمی و سلطه‌گر نیز نمایش می یابد .
  • خط افقی: خط افقی نمایش دهنده مفاهیم آرامش، سکوت و سکون است. آرامش در خطوط افقی بر تسکین شرایط تاکید دارد. یک خط افقی می‌تواند اعتماد را منتقل و سیگنال های منفی پیام منعکس شده شده از خطوط عمودی و مورب را خنثی کند .
  • خط زاویه دار: خط زاویه دار ( مورب ) بیانگر حس سرعت است. هنگامی‌که یک لوگو دارای خط مورب باشد، لوگو پیام سرزندگی ، نشاط و فعالیت خواهد بود . همچنین یک پیام خطر در خط مورب نیز پنهان می‌باشد، زیرا نماینده عدم ثبات و ریسک خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با مجموعه مائده دیزاین همراه شوید.


برچسب ها : طراحی لوگو ، طراحی لوگو هندسی ،

ساختمان پیش ساخته

منظور از ساختمان های پیش ساخته، ساختمان هایی است که در یک محیط تولید و در محیط دیگر مونتاژ می شوند. گاهی نیز این ساختمان ها در محیط اولیه ساخته و آماده و سپس به محل مورد نظر منتقل می گردند. این نوع سازه ها در حوزه سازه های ساندویچ پانل می باشد و ساختار مصالح موجود در آن ها نیز مشابه مصالح ساندویچ پانل می باشد. مواد به کار رفته در مصالح این سازه ها تا حدود زیادی قابل بازیافت هستند. همچنین بالای ۷۰% مصالح قابل تعویض هستند. در صورتی که قطعه ای تخریب گردد براحتی می توان آن را با کمترین هزینه تعویض نمود.

خانه های پیش ساخته پانلی که دارای طراحی مدرن و خلاقانه میباشند به دلیل داشتن مزیت هایی چون قیمت مناسب و تولید و نصب سریع با آخرین تکنولوژی، مورد انتخاب کسانی قرار میگیرد که تصمیم به خرید خانه دارند. به دلیل اینکه کلیه واحد های این ساختمان ها بصورت دمونتاژ تولید میگردند و در مدت زمان کوتاهی و بدون نیاز به واحدهای تکمیلی در محل مورد نظر نصب میگردند در صنعت ساختمان به آنها خانه های مدولار نیز گفته میشود.

این ساختمان ها با وجودی که در مدت زمان کوتاهی ساخته می شوند اما هم چندان دارای مقاومت خوبی می باشند. اتفاقاً مقاومت این نوع سازه ها در برابر زمین لرزه این بلای طبیعی هم بسیار بالا می باشد. ساختمان های پیش ساخته این چنینی از استانداردهای بالای مصرف انرژی هم برخوردار هستند و در برابر سرما و گرما و حتی صدا هم عایق می باشند که به ساختار آن ها مربوط می گردد. این مزیت موجب کاهش هزینه های مصرف انرژی می شود.

در مقایسه با خانه های بتن آرمه که با معماری کلاسیک ساخته میشوند ، خانه های پیش ساخته دارای عمر مصرف طولانی می باشند دارای مزیت های زیادی است که از همه مهم تر، قیمت مناسب آن میباشد. این سازه ها با توجه به سلیقه مشتری در انواع سنتی و مدرن در کمترین زمان ممکن ساخته شده و به محل مورد نظر منتقل می شود. این ساختمان ها در متراژ مختلف می توانند به عنوان دفاتر اداری و مدیریتی، سالن های ورزشی، سوله، فروشگاه ها، نمازخانه، سرویس بهداشتی و یا به عنوان مدرسه در مناطق دور افتاده ساخته می شوند.

ويژگي ها:

  • به دليلي پيش ساخته بودن اين ساختمان ها نياز به هيچگونه عمليات ساختماني در محل نمي باشد.
  • استفاده از ديوارهاي بتني با وزن كم و استحكام بالا.
  • سازه فلزي با مقاومت بالا و مقاوم در برابر خوردگي و زنگ زدگي.
  • نماي تمام شده سفت كاري ساختمان بتني و داراي سطحي صاف و يك دست.
  • قابليت استفاده از انواع پوششهاي موجود جهت نماسازي فضاي داخلي ساختمان مثل انواع رنگ ، گچ برگ ، پي وي سي و تايل.

مزايا:

  • به دليل پيش ساخته بودن نصب و برپايي ساختمان با سرعت انجام مي شود.
  • مناسب براي تمام شرايط محيطي و اقليمي.
  • قابليت همسان سازي با هرگونه شرايط آب و هوايي.
  • عايق بودن در برابر صدا و حرارت.
  • به دليل سبك بودن اين ساختمان ها قابليت نصب روي طبقات فوقاني ساختمان ها به منظور ايجاد اضافه بنا را دارد.
  • قابليت انجام انواع سيستم هاي سرمايش و گرمايش.

شرکت صنعت پوشش دارای نیروی متخصص راه اندازی این نوع از سازه ها بوده و اینکار را با توجه به سلیقه مشتری در کمترین زمان ممکن انجام می دهند.


برچسب ها : ساختمان پیش ساخته ، ساندویچ پانل ،

انواع موتور برق

موتوربرق هادس (۳ کیلووات HADS 4000):

صدای زیاد موتور برق از معایب موتور برق ها محسوب می شود که در موتور برق های هادس (HADS) با به کارگیری از تکونولوژی جدید نظیر بهینه سازی موتور و عایق کاری آن این مشکل رفع شده است. شما جهت مشاوره و خرید موتور برق ، موتور برق بنزینی هادس با مجموعه آریان صنعت (تنها نمایندگی فروش موتور برق ارزان با بهترین متریال روز دنیا با برند هادس در کشور می باشد.) تماس بگیرید.

معرفی موتور برق ۳ کیلووات HADS 4000:

بی شک پرمصرفترین موتور برق بازار این موتور برق است در همین راستا HADS4000 بهترین متریال را برای محصولات خود در نظر گرفته و به خاطرآسودگی خیال مشتریان ۱ سال گارانتی و ۶ سال وارانتی واگذار میکند HADS4000 همراه با چرخ دسته و صفحه دیجیتال رنگی نسل جدید و سیستم تثبیت برق اتوماتیک ظرفیت باک ۳۵ لیترمصرف سوخت:۱٫۵ الی ۲ لیتر در ساعت با توان ۷۰درصد۲٫۵ الی ۳ لیتر در ساعت با حداکثر توان.

اجزای تشکیل دهنده موتور برق:

1- موتور : این بخش از موتور برق قسمت تامین کننده انرژی اصلی مکانیکی را بر عهده دارد

2- سیسنم سوخت : یک باک می باشد که برای سوخت موتور مورد استفاده قرار می گیرد

3-سیستم ولتاژ : وظیفه تنظیم مقدار ولتاژی که از سیستم خارج می شود و ظیفه تبدل AC به DC و بلعکس را بر عهده دارد

4- روغن : بخاطره کار کردن طولانی مدت با موتور برق در روز ممکن است اجزا دستگاه دچار سائیدگی شود که با بودن سیستم روغن کاری این مشکل به حداقل می رسد.

طراحی لوگو گروه رادیس

طراحی لوگو گروه رادیس

کلمه رادیس در زبان یونانی به معنای پرگار است و کار این شرکت کارهای ساختمانی میباشد . به لوگو دقت کنید کلمه ی A به شکل پرگار است و D به شکل نقاله و این کار هم توسط طراحان حرفه ای مائده دیزاین طراحی شده .

این لوگو با روش لوگو ترکیبی طراحی شده .

طراحی لوگو برای تمام سلایق توسط طراحان مائده دیزاین .

برای آشنایی با نکاتی از طراحی لوگو به این لینک مراجعه کنید.

شما با داشتن یک لوگو خوب میتوانید وجهه شرکت خود را بالا ببرید، پس برای سفارش لوگوی خود عجله نکنید و لوگویی که در خور شرکت شماست سفارش دهید.

برای مشاوره با ۱۷۷ ۴۸۶ ۶۶ – ۰۲۱ و یا ۲۳۵ ۴۸۶ ۶۶ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید


برچسب ها : طراحی لوگو ،

طراحی دکوراسیون داخلی تالار

تزئینات عروسی و طراحی های داخلی برای جشن عروسی از دکوراسیون های خاص یه حساب می آید که سلیقه در آن تاثیر زیادی دارد. دلیل این موضوع محدودیت زمانی و موقتی بودن آن است. این دکوراسیون ها برای مدت زیادی پایدار نیست و معمولا فقط برای عروسی مورد استفاده قرار می گیرد.
طراحی دکوراسیون تالار عروسی با یک برنامه ریزی منظم می تواند یک شب به یادماندنی و زیبا را خلق کند. درست است که سلیقه حرف اول را می زند؛ ولی پیاده سازی این سلیقه با اصول دکوراسیون داخلی علاوه بر راحتی در اجرا، ایده مورد علاقه شما را در نزدیک ترین حالت به وجود می آورد.
اما در این بین استفاده از متدهای دکوراسیون برای زیباتر کردن محیط نقش مهمی دارد. ازهمه متدها مهم تر بحث هارمونی و یکنواختی محیط های دکوراسیون برای جشن است. معمولا وجود یک هارمونی رنگی و چیدمان منظم زیبایی جشن را دوچندان می کند.
موفقیت تالارها ارتباط مستقیمی با طراحی و دیزاین آنها دارد. هرچه طراحی داخلی شیک تر و مجلل تر باشد مشتری بیشتری به خود جذب می کند و برآورد سود آن بسیار بیشتر است.

یک طراح زبده برای طراحی دکوراسیون داخلی تالار اولین کاری که باید انجام دهد این است که، خود را به جای مشتریان قرار دهد. شما باید به این نکته توجه کنید که با توجه به اینکه جهان امروز به سمت مدرنیته شدن پیش می رود، وقتی مشتریان وارد یک سالن بنا به مراسمی که دارند، می شوند انتظار دارند طراحی داخلی سالن را چگونه ببیند. طراحی داخلی سالن چگونه باشد بیشتر به چشم می آید و چشم را خیره می کند.
نکات مورد توجه به هنگام طراحی دکوراسیون داخلی تالار
نورپردازی
اولین نکته که باید به آن توجه شود نورپردازی درون تالار است، همانند نورپردازی دکوراسیون مغازه مهم است. بیشترین تأثیر را در خیره کردن چشم و جلوه گری محیط تالار نورپردازی مناسب دارد. استفاده از انواع لامپ ها با رنگ های مختلف می تواند فضای مناسبی را برای جذب مشتری ایجاد کند. به کار بردن ترکیب رنگ های مناسب در دو برابر کردن جذابیت یک فضا مؤثر می باشد.
چیدمان مناسب وسایل
باید به نحوه چیدمان میز و صندلی ها و تزئینات آنها توسط گل گیاه توجه نمود. گیاه حس خوبی را درون مشتری بوجود می آورد. ترکیب مناسب گیاه، میز و صندلی ها، پرده ها و رومیزی ها بسیار تأثیرر گذار است. باید رنگ این وسایل را به گونه ای انتخاب کرد که چشم مشتری را با خود در گیر کرده و از طرفی مشتری پسند و به روز باشد.
ورودی و خروجی تالار
اولین موردی که توجه افراد را جذب می کند، ورودی یک سالن است. باید وردوی یک تالار و نحوه نورپردازی آن به گونه ای باشد که مشتریان احتمالی را ترغیب به داخل شدن نماید. بنابراین تا جایی که می توانید باید بوسیله نورپردازی، گیاهان و گاهی با بادکنک توجه افراد را به سوی تالار جلب کنید.
دفتر مدیریت
باید دکوراسیون داخلی دفتر مدیریت حس اعتماد و اطمینان را به مشتریان القا کند. مشتریان باید در آن فضا به امضاء کردن قرارداد ترغیب شوند، نیمی از این حس متأثر از فضای درونی دفتر مدیریت می باشد.

آشپزخانه
این فضا نیز باید علاوه بر جذب کنندگی مشتریان و ایجاد حس انگیزشی برای کارمندان، محیطی تمیز را به نمایش بگذارد. زیرا یکی از مهمترین نکاتی که مشتریان به آن دقت ویژه دارند غذایی است که توسط تالار سرو می شود.
تیم درسا البرز با توجه به تجربه کاری که دارند می توانند بهترین انتخاب بعنوان مجری پروژه شما باشند. این گروه با مشاوره تخصصی در راستای طراحی دکوراسیون داخلی تالار شما را در جذب مشتری و کسب درآمد بیشتر و در نهایت داشتن یکی از بهترین سالن ها در حوزه کاری خود کمک نمایند. گروه درسا البرز با تخصص ویژه خود در این زمینه شما را در بین رقبایتان بالا کشیده و به بیشتر دیده شدنتان کمک می کند.

برای اطلاعات بیشتر با مجموعه درسا البرز همراه شوید.


برچسب ها : طراحی داخلی ، دکوراسیون داخلی ، دکوراسیون تالار ، تالار عروسی ،

طراحی لوگو سه بعدی

لوگوی سه بعدی لوگویی است که با استفاده از یک سری نرم افزار خاص مانند D Text and Logo Maker3 سمبل ها ویا متن به صورت سه بعدی طراحی می شود. یعنی وقتی به آن نگاه می کنید فقط یک تصویر ساده نیست واحساس می کنید که این تصویر واقعی است و حجم دارد. امروزه این نمونه طراحی لوگو به دلیل جاذبه ی بصری که ایجاد می کند، بسیار مورد توجه و استفاده قرار گرفته و طرفداران زیادی دارد.

طراحی لوگوهای سه بعدی چند سالی هست که روی کار آمده اند و دارای انواع مختلفی می باشند. لوگوهای سه بعدی ابتدا به صورت 2بعد طراحی شده و سپس بعد سوم را به آن اضافه می کنند. لوگو را هم می توان 2بعدی طراحی کرد و هم 3 بعدی. اما اصل لوگو باید 2 بعد داشته باشد. این را میتوان به وسیله ی فتوشاپ و یا نرم افزار ایلیستراتور انجام داد. بعضی از طراحان با تجربه و حرفه ای خودشان با تکنیک هایی به لوگو ها بعد میدهند.

میتوان با ایجاد سایه نیز بعدی کوچک به لوگو داد. سایه ها باید به تناسب زاویه لوگو طراحی شوند که معمولا از یک دایره با گرادیانت مشکی و بی رنگ ساخته میشود. لوگو های 3 بعدی می توانند در زوایای گوناگون طراحی گردنند و برای مخاطب زیبایی بصری ایجاد کنند. یعنی در 3 محور بچرخنند محور های x y z . هر کدام از این چرخش ها حالت خاصی به لوگوی ما میدهد.

رنگِ بُعدِ سوم در طراحی لوگو معمولا تیره تر از رنگ های 2 بعدی سایر است. مثلا اگر رنگ های بعد اول و دوم آبی کمرنگ باشد بعد سوم باید آبی پررنگ باشد. اگر هم رنگ با دو بعد دیگر باشد اصلا 3 بعدی بودن آن قابل تشخیص نخواهد بود و جذابیتی نخواهد داشت. سبک دیگری نیز برای برپایی بعد سوم در طراحی لوگو هست که با ایجاد گرادیانت تیره و روشن حالت 3بعدی به لوگو میدهند.

برای یادگیری بیشتر با مجموعه مائده دیزاین همراه شوید.

آموزش طراحی لوگو با adobe illustrator (قسمت اول)

طراحی لوگو یکی از عناصر مهم تجارت شما محسوب می شود و یک لوگوی خوب می تواند تاثیرگذاری بالایی روی مخاطبین کسب و کار شما داشته. برای طراحی لوگو از نرم افزارهای مختلفی استفاده می شود اما یکی از بهترین نرم افزار جهت طراحی، نرم افزار adobe illustrator می باشد که شامل یکسری مراحل می باشد. بنابراین با ما در سری مقالات آموزش طراحی لوگو با adobe illustrator همراه شوید تا اصول طراحی یک لوگوی خوب را فراگیرید.در ابتدای کار ما طراحی یک لوگو ساده با اشکال هندسی را آموزش می دهیم.


مرحله ی اول نحوه ایجاد سند جدید و استفاده از خطوط راهنما

ابتدا نرم افزار ایلوستریتور باز کنید. سپس برای ایجاد سند جدید دکمه Ctrl+N بفشارید تا پنجره ی تنظیمات یک سند جدید باز شود.
در این پنجره Units را بر روی گزینه Pixels تنظیم کنید و برای عرض و ارتفاق به ترتیب مقادیر ۶۰۰ و ۸۰۰ را وارد نمایید.
وضعیت رنگی یا Color Mode را روی RGB تنظیم کنید. Raster Efect باید بر روی ((۷۲ppi Screen باشد. در پایان هم گزینه Align New Objects to Pixel Grid را علامت دار کنید. برای فعال کردن خطوط راهنما به مسیر View > Show Grid رفته و برای فعال کردن خاصیت آهنربایی به مسیر View > Snap to Grid بروید.
اکنون با فشرن کلید Ctrl+K ، پنجره Preferences نمایش داده می شود. به قسمت Guides & Grid رفته و در مقابل گزینه Gridline every عدد۵۰ و در مقابل گزینه Subdivisions عدد ۴ را تایپ کنید.
حال به مسیر Window > Info بروید تا پنل Info نمایش داده شود. با استفاده از این پنل به راحتی می توانید به مختصات اشکال و خطوط دسترسی داشته باشید. توجه داشته باشید که در جهت سرعت بخشیدن به طراحی لوگو ، در قسمت Units همه ی گزینه ها را بر روی Pixels تنظیم کنید.

برای مطالعه ادامه ی مطالب به مقاله آموزش طراحی لوگو با adobe illustrator (قسمت اول) مراجعه کنید.

منبع : مائده دیزاین


برچسب ها : طراحی لوگو ، طراحی لوگو ارزان ،

اطلاعات عمومي موتور برق

1 ) براي تعمير نمودن موتور برق در ابتدا بايد موتور برق، تميز و خشك گردد.

2 ) از افراد غير متخصص براي تعمير موتور برق كمك نگيريد چرا كه باعث بروز خطرات جبران ناپذيري مي شود.

3) فيلتر تهويه و روغن موتور برق به طور مرتب چك كنيد .

4 ) موتور برق را در جريان هواي سرد، نم و مرطوب قرار ندهيد. به اين نكته توجه كنيد كه گرد و خاك مي‌تواند بروز مشكلات و خراب شدن موتور برق گردد.

5) مرتبا حالت تميزي موتور برق اطمينان حاصل نماييد كه امكان دارد موتور برق به صورت روغني و كثيف باشد.

6) مدت زمان كاركرد روغن و تعويض روغن موتور برق در اولين استفاده هر ۵۰ ساعت و يا هر يك ماه يك دفعه و براي نوبت هاي بعد هر ۱۰۰ ساعت يا ۶ ماه يكبار تعويض روغن موتور انجام مي گيرد.

7) شمع موتور دستگاه موتور برق يا موتور برق بنزيني را بازه ي زماني هر ۶ ماه يكبار و يا در بازه ي ۱۰۰ ساعت تميز نماييد.

8) شمع موتور دستگاه موتور برق را در بازه زماني هر يك سال يك دفعه و يا هر ۳۰۰ ساعت يكبار تعويض نماييد.

9) جهت چك نمودن موتور دستگاه موتور برق و جهت اطمينان از تميز بودن موتور برق هر ۱۰۰ ساعت به صورت متناوب يا در بازه ي زماني ۶ ماه يك بار انجام شود.

10) توجه داشته باشيد كه با تجهيزات باغباني موتور دستگاه موتور برق را تميز ننماييد و به اين نكته توجه نماييد كه آب داخل موتور دستگاه موتور برق نگردد چرا كه باعث آسيب رسدن به موتور برق مي شود و حتي در صورتي كه وارد قسمت بوبين موتور، موتور برق گردد باعث بروز مشكل گردد و حتي امكان دارد كه كارايي بوبين را پايين بياورد

11) فيلتر تهويه هواي موتور برق را در مدت زمان كاركرد هر ۵۰ ساعت يك مرتبه تميز نماييد و با استفاده از يك محلول شوينده موتور برق را تميز كرده و سپس خشك نماييد.

منبع : آريان صنعت


برچسب ها : موتور برق ، موتور برق بنزینی ، موتور برق ارزان ،

تاثیر طراحی لوگو بر میزان فروش

لوگو، نمادِ محصول و مُعرف شرکت شماست. انتخاب نام تجاری و لوگوی مناسب و نقش بستن آن در ذهن مشتری کمک شایانی در جذب و برقراری ارتباط محکم تری بین مشتری و نام تجاری شما ایجاد خواهد کرد. استفاده از طراحان خوش ذوق و ایده پرداز می تواند کمک به سزایی در افزایش فروش و معرفی خدمات شما داشته باشد.

آمارها نشان می دهد آنچه به چشم زیبا می آید می تواند تاثیر مستقیمی بر روی عملکرد شخص داشته باشد. با توجه به این نکته ی روانشناختی می توان آن را یکی از فاکتور های مهم برای افزایش فروش دانست. قطعا استفاده از یک طراحی لوگو حرفه ای و جذاب که مرتبط با موضوع باشد می تواند یک حس خوب و اعتماد را در ذهن مشتری ایجاد کند و مخاطب را ترغیب به خرید محصول شما کند. برعکس آن یک طراحی ضعیف و ناهماهنگ می تواند شما را از جذب مشتری نا امید کند.

از مهم ترین اثرات طراحی لوگو در شبکه‌های اجتماعی می‌توان به افزایش فالوئرها و به اشتراک‌گذاری سایت شما اشاره کرد. همچنین دارا بودن لوگوی جذاب تعداد بازدیدها را افزایش داده و سبب افزایش اعتماد می‌شود. یک لوگو که به خوبی طراحی شده باشد، سبب ایجاد حس مثبت و اعتماد به مشتری می‌شود. لوگویی که اصولی طراحی شده باشد می‌تواند شما را از رقبا پیش اندازد.

خصوصیات لوگوی تجاری موفق:

  • ماندگاری بصری و ذهنی: مشتریان با دیدن لوگو اقدام به خرید محصولات شما می کنند. پس داشتن لوگویی زیبا و متفاوت، خدمات و محصولات شما را در ذهن آن ها ماندگار می کند.
  • بالا رفتن میزان اعتماد: لوگو باید صداقت و درستی و آن چیزی که در واقعیت وجود دارد را به مخاطب منتقل کند و می تواند کار شما را در جذب مشتری آسان نماید.
  • افزایش تحسین و رضایت: اگر می خواهید مشتریان به کسب و کار شما دید خوبی داشته باشند باید به فکر طراحی لوگویی باشید که حس رضایت و ضمانت کیفیت را به مشتری القا کند.

۷ اشتباهی که در طراحی لوگو نباید مرتکب شوید:

  1. زیبا، ولی فقط در یک سایز
  2. تبدیل لوگو به آثار پیکاسو
  3. گذاشتن زمان کوتاهی برای طراحی لوگو
  4. هرج و مرج زیادی
  5. کُپی
  6. اسامی خانوادگی و نماد های نژادی
  7. لوگوی تاریخ مصرف دار

برای کسب اطلاعات بیشتر با مجموعه مائده دیزاین همراه شوید.

صفحات